AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
848

7-serie solskenshistoria

svardska
Det finns hopp om livet för oss e32 galningar.
Har försökt hjälpa en kompis att hitta en 7á och tittat runt på annonser hit och dit men inte hittat nåt direkt intressant.
Men så kommer det upp en annons på Power som verkar intressant! Vi åker iväg med med ett visst hopp och den speciella känslan som man har när man ska köpa bil! (jag laddade även min egen Libra ifall det inte skulle falla honom i smaken).

När vi kommer fram så visar det sig att bilen är en sån där som man bara hittar en gång på 10 år.
Full servicebok på BMW, helt orörd av svenska bonddrängar och förståsigpåare. Hel och ren och går som en ny bil.

Jag har aldrig sett en så fin e32á tidigare och kommer nog aldrig att hitta en igen.

Kompisen köpte den naturligtvis så jag får brottas vidare med min 750 som inte ens är halvvägs så fin.

Tyckte att det var så kul så jag ville dela med mig.

Det finns bilar därute som är verkligen fina och värda att ta vara på. Det gäller bara att hitta dom.

MVH
k´sVärd
It´s my way or the highway
Kul för din kompis! Då finns det alltså hopp om att hitta en fin bil trots allt. Vad var det för modell, 740? Får man fråga hur mycket han fick ge för den?

Mvh Johan
---------
BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
Visa användare
248
petrini1
318 Touring 98
Kul!
Har du nån länk till annonsen?Vore kul att se

/en som också vill ha V12 nån gång
svardska
91á 735 diamantsvart allt utom skinn 21000 mil 30k.
annonsen är borttagen.

MVH
k´sVärd
It´s my way or the highway
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.