|
|
|
|---|---|
|
Jag har en 325:i -00 med Navi/TV/GSM och har märkt att när jag kollar på TV att det finns en AV kanal på denna. Så min fråga var nånstan i bilen hittar jag en anslutning så att jag kan koppla in nått på denna kanal? /MMicke | |
Robsarve |
Troligen på tv-boxen, det gör den iaf på e39 tycker Erik Marknadschef Ncore Acoustical Solutions www.n-core.se |
| Jag har plockat ut min TV-box och det finns ingen anslutning på den tyvär. Detta tycker jag är lite förbryllande. | |
|
MMicke, Du behöver en speciell kabeladapter. Sök på TV så kommer du att hitta mängder med trådar om detta. /RS2 |
|
| Hittar ingen länk om det:( | |
|
Michel, Sök på "RS2 and TV"! :-) /RS2 |
|
| Ok RS2.. men jag skämtade bara ;-) | |
|
Michel, OK :-) Länk /RS2 |
|
|
Vad kostar det specialkablaget för inmontering av en DVD_spelare? Vem säljer den? Kopplas in på TV-modulen va? och allt funkar som vanligt antar jag? hur styr man DVD-spelaren då? kan man styra Dvd:n från bordmonitorn om man kopplar in den på AV uttaget på monitorn? play stopp FFW REW etc??F*n vad jag frågar mkt va ;-) |
|
|
Michel, Finns säkert någon i Sverige som säljer motsvarande men jag har köpt av Mobile Centre Länk i England då de själva installerar och vet vilka produkter som fungerar i olika bilar. Den på bilden ovan tillverkas av Soundlinx Länk . /RS2 |
|
|
DVD-spelaren har oftast en remote som man får använda för att styra den med. /RS2 |
|
| tänkte ha DVD enheten i bagageluckan dock :( jag måste få bukt med vad som är fel på min MK4 först spelaren kanske e trasig :( | |
| Det kablaget blir inte i stereo ju :( Länk | |
|
Hur beställer man från Mobile Centre ? Hittade inte produkten hos dem. Någon som vet en svensk ÅF av denna adaptertyp annars? Fungerar den med MkI ? MVH /Jonas Nybliven 540i E39 ägare, med stora utgifter... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.