AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
907

AV ingång till TV

MM
15
MMicke
325i -00
Jag har en 325:i -00 med Navi/TV/GSM och har märkt att när jag kollar på TV att det finns en AV kanal på denna. Så min fråga var nånstan i bilen hittar jag en anslutning så att jag kan koppla in nått på denna kanal?

/MMicke
Robsarve
Troligen på tv-boxen, det gör den iaf på e39

tycker Erik
Marknadschef
Ncore Acoustical Solutions
www.n-core.se
MM
15
MMicke
325i -00
Jag har plockat ut min TV-box och det finns ingen anslutning på den tyvär. Detta tycker jag är lite förbryllande.
MMicke,

Du behöver en speciell kabeladapter. Sök på TV så kommer du att hitta mängder med trådar om detta.

/RS2
Hittar ingen länk om det:(
Michel,

Sök på "RS2 and TV"! :-)

/RS2
Ok RS2.. men jag skämtade bara ;-)
Michel,

OK :-)

Länk

/RS2
Vad kostar det specialkablaget för inmontering av en DVD_spelare? Vem säljer den?

Kopplas in på TV-modulen va? och allt funkar som vanligt antar jag? hur styr man DVD-spelaren då? kan man styra Dvd:n från bordmonitorn om man kopplar in den på AV uttaget på monitorn? play stopp FFW REW etc??F*n vad jag frågar mkt va ;-)
Michel,

Finns säkert någon i Sverige som säljer motsvarande men jag har köpt av Mobile Centre
Länk i England då de själva installerar och vet vilka produkter som fungerar i olika bilar. Den på bilden ovan tillverkas av Soundlinx Länk .

/RS2
DVD-spelaren har oftast en remote som man får använda för att styra den med.

/RS2
tänkte ha DVD enheten i bagageluckan dock :( jag måste få bukt med vad som är fel på min MK4 först spelaren kanske e trasig :(
Det kablaget blir inte i stereo ju :( Länk
Visa användare
747
TCG
540iM E39 6vxl Kompressor
Hur beställer man från Mobile Centre ? Hittade inte produkten hos dem.

Någon som vet en svensk ÅF av denna adaptertyp annars?
Fungerar den med MkI ?

MVH
/Jonas
Nybliven 540i E39 ägare, med stora utgifter...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.