|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
acey; M-stolarna har jag faktiskt aldrig provat, men jag tycker dom här elstolarna duger fint ändå. Man vänjer sig säkert! Japp, DVD-navi. Den e klockren, dessutom tokigt snabb. PDC är bra, men dom skulle lika väl kunna satt dom i fronten också, men bak är väl bättre än inget. Tjejen älskar Z4:an, hon är ganska kort och sitter mycket bättre i den än i Z3:an, tack vare stolarna. Sitter något som kallas "akustikpaketet" i min, vilket innebär att man satt ett plaströr mellan motor och kupen. I den sitter sedan ett gäng plastpluggar som man kan ta bort en efter en för att få mer eller mindre motorljud in i kupen. Det hörs inte förrens man varvar upp ordentligt, men när man väl gör det ryter motorn som en V8! (Tror detta röret sitter på alla 3.0:er, men man måste ta bort pluggarna själv.. inte helt säker dock..) /eFx |
|
|
eFx: Stämmer, det sitter standard på alla 3.0. Helt värdelöst att det inte finns PDC fram! Huven är ju eeeeenorm, och det var det tjejen var lite räddför. Klart PDC bak är nödvändigt om man köp uppcabat, nercabbat ser man ju precis var bilen slutar. Det var helt klart en miss. Får fundera vidare, lutar åt Z4 just nu. Tjejen tycker det är världens snyggaste bil. Hm har "lånat" tråden lite. Ber om ursäkt! |
|
|
acey, lyssna på din tjej :) |
|
|
Instämmer med Hobbe... ;) /eFx |
|
|
eFx, det kliar i pekfingrarna: se till att få igång www.z4.se ;) |
|
|
...jag såg att du har mutat in www.z3.se också. Har du tänkt att starta upp någon gemensam typ www.Z.se, eller är inmutningarna enbart potentiella "investeringar" ? |
|
|
Hobbe: z3.se är dock inte min. Nja, jag köpte z4.se mest på skojj, så de e klart man kan regga z.se också! Ska ta å fixa till z4.se först iaf, när jag får tid.. /eFx |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.