AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.973

Vilka fälgar ska man ha? M Coupe...

Sida 1 av 2
Ska man ha 3 seriens fälgar eller 5 seriens? M3 E46?
Alltså vilka passar?

Tja berätta nu gott folk.

MVH Patrik
Tjena... Du ska ha 3-seriens fälgar fram o 5-7 seriens fälgar bak. Var inte rädd för att feta på med brett bak, sväljer en hel del... Mvh Kimmen.
Va är din M Coupe?
Femseriens fram fälgar passar väl rakt av fram med va?

MVH Patrik
5-seriens fälgar passar, MEN dom hamnar ca 15-20 mm för långt ut, så du kommer få rejäla problem med styrningen.... Mvh K.
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
estorilmongo;

Kunde inte motstå att fråga, ber om ursäkt om detta undrats tidigare; men "Biturbo 355:a"? Avses motorvolymen i din MCoupé...eller skall du köpa/bygga en turbomatad Ferrari?!
An
54
Andretti
Z4 3.0 -04
det finns ju inga snyggare fälgar än de som är standard på M coupén!!!

Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Kimmen: Vart tog Monster Coupen vägen??
Caspar: "MonsterCoupen" finns här... Dock med en Blitz väldigt väldigt stoooOOORR Intercooler snart... Sen kan ni kanske läsa lite om den så småningom i en Tidning...

Sani: Har ev planer på att Turbokonvertera en Italienare... Ganska långt gångna planer, om man får det man vill för M-Coupen vid ev affär....... Mvh Kimmo!
Hojta till Kimmo om du har några fälgar över...

MVH Patrik
måste bara fråga: vad är det för fel på M original. dem är supersnygga och lätta.
Har köpt nya nu som är mycket snyggare och mycket lättare... Allt kommer ifrån min hov leverantör MH-GTR! Min bör vara klar om ett par veckor och då postar jag lite trevliga bilder om ni är sugna... Men min kommer inte ens bli hälften så grym som deras minst påkostade men jag tror att kan bli rätt rolig.

MVH Patrik
Kul att se att du kör BMW igen Patrik ;)

/Johan

Patrik, är det du som ska ha trösklarna och siodorna från honom? jag pratade med Manuel igår han kanske har några fler, jag är rätt sugen :-)
p.s hade du 18 eller 17 i orginal? hörde att det fanns 18 på vissa exporter som såg ut som den 17" sålda på svenska bilar...
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
Neeee inte 18 org... Däremot finns det piratfälgar som är identiska i 18 tum, jag tror nog snarare att det är någon som haft sådana och hittat på att det är org-special. Jag kan ju ha fel men det skulle förvåna mej enormt då jag inte sett eller läst om det någonstans.
Ho
1.395
Hobbe Z4
BMW E82 1M -11
BMWCS/BMWSC
Stockholm
Johan99,
kul att se gamla MINI-ägare här ...även Riskokaren:)
Men riskokaren äger er snart igen ;) he he
När får du din bil Hobbe?

MVH Patrik
Robot
Har ett par M-roadsterfälgar om någon vill köpa.
Ho
1.395
Hobbe Z4
BMW E82 1M -11
BMWCS/BMWSC
Stockholm
AudiTT/Riskok,
Runt 31/7...*suck*
Robot: funkade dem inte på din 2.8 eller gillade du inte utseendet?
Robot
Jo det skulle väl funka om man valsade ut bakskärmarna. Skall jag vara ärlig så fick jag kalla fötter vad det gällde att valsa på något som redan är bra. SÅ jag beslöt mej för att hålla bilen i orginalskick. Skall väl investera i andra fälgar även om M-roadsterfälgarna är de som är snyggast.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.