|
|
|
|---|---|
|
Dersom man bruker S50B30 og B32 i en 320/323/325 E30, passer da motoren rett på original E30 girkasse uten å flytte denne? Blir det isåfall plass til original radiator/kjøler? Har brukt søkefunksjonen men ikke fått svar på akkurat dette. Takker for svar! | |
|
Dom lådorna passar på S50. Men vet inte om dom håller... www.reptil.nu |
|
|
...glömde... Du måste byta stödlagret inuti vevaxeln, det är större på S50 än på M20. Det är det lagret som växellåds axeln ligger och vilar i. www.reptil.nu |
|
|
Ok, takk! Bruker man S50 eller sterkere clutch til M20? |
|
|
Skulle tänka mig att 325 (m20) lådan håller för en S50 motor. De lådorna verkar hålla bra i deiverse turbobyggen iaf. |
|
|
S50 koppling. Jag tror dock att jag kör med M20 urtrampningslager. If you can´t drift it - ditch it! |
|
|
Takk for utfyllende svar, Spiidfriik. Tror du girkassa og diffen (sveiset i første omgang) i min -84 E30 323i vil holde? Jeg kommer ikke til å kjøre med mye grep, men vanlige gatedekk. Bilen skal brukes i drifting, så noen rivstarter og sidestepping av kopplingen kommer det nok til å bli... :) Etter hva jeg har forstått er kassa og diffen i 325 E30 mer solid, men å bytte til den krever at man tar komplett drivlinje med mellomaksel. |
|
|
Så länge det spinner håller det nog. Skulle tro att drivaxlarna ger sej före diff och låda. Men det lär ju visa sej... :-) If you can´t drift it - ditch it! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.