|
|
|
|---|---|
|
Var nere på Karlstadsstatslopp idag och såg ett märkligt fordon: Länk Länk ..också klagar de på att e46 är trånga! __________________________ Hellre nyskick än nyskit! | |
|
HAha snyggt.. Hej Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
Är det verkligen en Volvo? Jag vet att det finns en finsk tillverkare av bussar som bygger om Volvos bussar och säljer dom under egen flagga. Nu kommer jag inte ihåg vad företaget heter. Det är bara en fundering från mig. /Anton |
|
|
Vad det än är så är det en mix av lite av varje! __________________________ Hellre nyskick än nyskit! |
|
|
volvo bygger inte hela bussar längre, de bygger bara chassit så gör tex Säffle karosserier karossen. därför är scania bussar och volvo bussar så lika för karosseri makarna ställer krav på hur de ska se ut i uppbyggnaden, tex att motorn måste vara bak för att det ska kunna vara låginstegsbussar. förut hade volvo mittmotor. *om en människa behärskar allt, är hon inte obehärskad då?* |
|
| Nja fabi_no1 det där är halvsant, Volvo buss äger säffle karosseri, och även Carrus i finland, så förmodligen kan man säga att volvo fortfarande bygger hela bussar. Men större delen av deras produktion är chassier som sedan levereras till ca 80 karrosörer över hela världen. | |
|
Vanhool, då..? Tankar billigt på SÅIFA, men hur länge till? |
|
|
Haha mysko. __ BMW is not a car, it's a state of mind. |
|
|
Camata ........ vanthool heter de å de är väl dom som bygger inredningen å de E30 power -norrland race crew- Bak - Racing |
|
|
"Väl"? Jag vill veta säkert, inga antagelser! Tankar billigt på SÅIFA, men hur länge till? |
|
| WOW | |
|
Länk så var stavningen avklarad:-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.