|
|
|
|---|---|
|
Hej såg i ngn annons för ett tag sedan en extra frontläpp påhängd på original E36 kofångare. Den var mycket mindre än riegerläppen och såg väldigt smakfull ut / såg bättre ut än riegers stora plog i alla fall. Är det ngn som har koll på vad det kan vara för liten extra läpp. Såg alltså i stort sett ut som riegerläppen fast inte lika djup. Tyvärr så har jag ingen bild men jag hoppas ni förstår vad jag menar. | |
///M.D |
är det denna du menar? Länk |
|
Den var snygg den också. Huu vad irriterande att inte ha en bild. Den jag menar liknar riegers vanliga släta plog. Men den sitter ända uppe vid dimjuset = fäst så långt upp det går + att den inte är så djup som riegers dito. Ska se om jag kan hitta en bild på nätet. Var en bil på blocket som var annonserad med denna lite mindre spoilern och det såg riktigt bra ut. Riegerspoilern ser också bra ut givetvis men är alldeles för stor och det ser konstigt ut om man inte har massa annat påhängt på bilen. Sen så är det inte så jättepraktiskt när bilen är sänkt. |
|
| jag letar också efter något liknande! snälla besvara ifall du hittat den eller hittat något liknande! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.