|
|
|
|---|---|
|
TJena! Jag har för högt CO och HC-värde i bilen, SBP gillade inte det iaf. Fick reda på verkstad att luftmängdsmätaren förmodligen inte funkar och att den ska styra värdena... 1. Men enligt datorn i bilen så är det inget fel på nåt. Borde inte den "se" om luftmängdmätaren är sönder? 2. Ponera att det är den som är sönder, var köper man en sån isf? Och för hur mycket? Och är det svårt o byta. Är det inte bara att plocka bort den gamla o sätta dit den nya? (Nya o nya, blir väl begagnad) Måste man isf kalibrera den med motorn eller är det bara o köra? 3. Jag hoppas att det är den boxen som sitter ovanför luftboxen :-) 4. Bilen är en E30 318i -89 med motronic vad det nu heter :-) Tack för hjälpen! :-) OBS! Vill helst ha hjälp typ nu, för jag ska utomlands om en dryg vecka o då ska allt vara klart o besiktigat o helst ska bilen vara såld :-) En helt annan sak, Tara Reid är gudomligt vacker! | |
|
Fråga 3; Yes, boxen som sitter mellan insuget och luftfilterboxen, inga svårigheter att byta själv på 10 minuter och inga datorer behövs för att ställa in något. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.