AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
872

E30 styling? M eller Rieger GTS

xe
621
xelerator
325IM TIC -90
328IC -96
Tja.. Sitter och funderar lite.. har planer på att fixa lite smott och gott till bilen när man har lite extra cash över..

Funderr på om man kanske skulle skaffa ett M-paket eller ett Rieger GTS-paket...

De skulle ju bli betydligt mycke billigare med m-paketet, men md GTS-paketet skulle de sticka ut i mängden..men kanske lite för mycket.. jaja

skulle gärna vlijaveta vad ni tycker..

........ HAHA ;p .....
M-paket, utan att tveka så mycket som en milisekund! Mycket stilren och tidsenlig styling som lyfter fram bilens linjer och ger den ett sportigt utseende.

Rieger-styling får bilen att se billig och klumpig ut.

Så tycker iaf jag!

Mvh,
Kalle
_____
Länk
Rieger GTS är riktigt fett och ovanligt, sattsa på det om du har råd!
xe
621
xelerator
325IM TIC -90
328IC -96
grejen e ju de att de e så många som har m-paketet.. skulle känna mig som en i mängden bara.. men måste dock hålla med om att den blir grymt snygg me m-paketet.. jävligt stilren..

vet att lumma har en överbrutal front som jag inte har sett på någon e30 överhuvudtaget.. och de blir inte så mycket m3 E46 kopia heller... Länk.

vad säger ni om den..

........ HAHA ;p .....
xe
621
xelerator
325IM TIC -90
328IC -96
nähe.. nu funkar inte länken.. gå in på Länk. sedan går ni ner ca 2/3 delar av sidan.. tills ni kommer till 5. bodywork and interio.. sedan finns den under punkt j-lumma

........ HAHA ;p .....
Var M-paketet billigt sa du?
Tvivlar på att du hittar ett fabriksnytt M-paket som blir billigare än Riegers påhängsplast iaf...

/R Gustavsson
M-Paketet. Gör oss alla en tjänst genom att inte handla Rieger :/
Visa användare
273
Skillz
325i Cab -88
xelerator, jag har denna front på min e30 cab..
fler bilder på finns på Länk ..

Mvh
Miche
Visa användare
273
Skillz
325i Cab -88
Och jag kan ju säga att min bil sticker ut ur mängden.
Handen på hjärtat så har ingen tyckt att bilen är ful!
Till och med gamla tanter har blivit imponerade och tyckt att bilen sett jättedyr ut. Vilket är kul då gamla tanter inte alls brukar gilla bilar vad jag märkt.

Mvh
Miche
xe
621
xelerator
325IM TIC -90
328IC -96
Skillz: men de e ju den fronten jag snackar om.. men på nätet stod de att den kom från lumma.. konstigt.. den tycker jag e skitsnygg... o dessutom e de inte en rakt av kopia av m3 E46 fronten...

såg att du tog bilder vid heron city... du bor inte i närheten av stället så man kanske kan se lite närmare på bilen nångång...
Visa användare
273
Skillz
325i Cab -88
xelerator, jo jag vet att det är den fronten du snackar om därför jag visade intresse av att svara här.

Japp, tagna vid heron city en del av dom. Självklart kan du få dig en närmare titt på bilen, bor på södra sidan av stan.

Har du msn-messenger så kan du ta kontakt med mig via min mail som står i profilen, så kan vi ta snacket där.
Så kan vi komma överrens om dag och tid.

Mvh
Miche
pob
Skillz: Vad fick du punga ut för fronten allt som allt?

/Poppe

/Pontus
Visa användare
273
Skillz
325i Cab -88
pob, hade jag köpt det nytt så hade det gått på 12000kr exklusive lack.

Jag köpte front, sidokjolar, bakkjol och m3-speglar på samma gång av en snubbe. Hade turen pga att det suttit på en likadan röd e30 cab så det var lackat i samma färg som min bil. Men han som hade det på sin bil innan hade inte satt på det så snyggt då det hängde lite överallt..

Fick ge 8k. allt som allt. Inte så farligt pris tycker jag.

Mvh
Miche
Visa användare
273
Skillz
325i Cab -88
pob, hade jag köpt det nytt så hade det gått på 12000kr exklusive lack.

Jag köpte front, sidokjolar, bakkjol och m3-speglar på samma gång av en snubbe. Hade turen pga att det suttit på en likadan röd e30 cab så det var lackat i samma färg som min bil. Men han som hade det på sin bil innan hade inte satt på det så snyggt då det hängde lite överallt..

Fick ge 8k. allt som allt. Inte så farligt pris tycker jag.

Mvh
Miche
pob
Jasså, ruskigt flyt då med andra ord! ;)
Vad skulle fronten gå på då?

/Pontus
xe
621
xelerator
325IM TIC -90
328IC -96
skillz: mailade dig.. hoppas att du har fått den..
Visa användare
273
Skillz
325i Cab -88
pob, jo precis :) Fronten går på ungefär 3 till 4000kr.

xelerator, fick det och har svarat.

Mvh
Miche
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
M- Paket så klart.

I'd rather be dead and cool, than alive and uncool.
pob
Okej, tackar för det.. :)

/Pontus
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.