|
|
|
|---|---|
|
Har nu kollat upp 740 1995-1999 flesta av dessa import har kollat upp via tyska databasen och alla bilar verkar vara snurrade...Det börjar bli lite irriterande har en 95 svensksåld 1 ägare för 80.000 16.000mil skicket helt ok saknar d.glas o navi o taklucka. Behöver goda råd... Häls.Jonnie | |
|
förklara tyska data basen!!! är nyfiken!! jag är också lej på importare de är inte bara skruvade i tyskland utan i sverige också! |
|
|
Bmw sverige har tillgång till tyska databasen vilket gör det möjligt o kolla upp bilar i tyskland. Jag är inne på o antingen åka till tyskland o importera en själv men är nog inte proffsig nog. Vart bor du o vad har du för krav ? Häls.Jonnie |
|
|
Din sifra 99 av 100 ställer jag mig mkt. frågande till. Beror ju på om man endast tittar efter annonser med de orimligt låga priserna, då förstår jag dig bättre. Importera själv är hur enkelt som hellst, om du läser importguiden på denna site. Har själv importerat för första gången under det gångna året. Den första var 740:n och den köptes på firma. 328:an köptes privat, kändes tom. mkt. lättare än föregående. Kolla bara upp bilen hemmifrån. Men det verkar ju du ha rutin på. Mvh. Patric Min(fd.E32)/38:a Länk BMWCS #4598 |
|
| funderar o dra ner på måndag o kika lite... hoppas jag hittar nå ny kärlek!!! ;-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.