|
|
|
|---|---|
|
Hittade en liten plastpryl på golvet i bilen och jag undrar om någon kan tala om vart den ska sitta: ftp://217.211.194.154/images/fram.jpg ftp://217.211.194.154/images/bak.jpg | |
|
Verkligen ingen som har sett den förut ? Den kanske inte ens hör till bilen ... men det står ju på tyska. Top auf - zu |
|
|
Hmmm... vad kör du för ftp-server igentligen? Får felet: The Ftp server 215 eeeh... whinedows XP is currently unsupported. Inget fel i det, kanske, bara det att jag kör linux med mozilla firefox.... ;) |
|
| får samma fel....kör också linux.. | |
| Så, nu kan ni kolla ! | |
| Får inte bilderna att fungera, trotts att jag kör win XP och explorer | |
|
Nu har jag lagt upp på dom en webserver istället. Snälla ... någon borde ju ha sett prylen. Länk Länk |
|
| dina bilder funkar fortfarande inte... | |
|
Det fungerar inte att direktlänka till Passagen. Man får kopiera länken , starta ett nytt fönster och sedan klistra in länken. Då fungerar det. ///Foppa |
|
|
Det är en tändare. ;) Nej, men det ser ut som ett täckbleck till något lås, kanske till handskfacket? |
|
Haettman |
Mysterium. har kollat i polarens bil. hittar inget liknande. |
|
locket vid genomforningen for kablaget till stralkastarna ser ut sa pa vissa bilar. (detta ser dock lite for litet ut) ursakta att jag inte har nagra prickar over a och o. ar utomlands for tillfallet. /Tony |
|
stefannorr |
Något till stolfästet under stolen...? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.