|
|
|
|---|---|
|
Hej! På vägen till jobbet i morse fastnade rutan på förarsidan i en fjärdedels upphissat läge och vägrar röra sig en millimeter! Det verkar inte vara problem med själva knappen då jag hör att den ger signal när jag trycker på den genom ett klickande. Ingen säkring har gått. (Förövrigt antar jag att båda rutororna ligger på samma säkring, och passagerarrutan fungerar utmärkt.) Jag har haft lite problem med klämskyddet tidigare i form av att jag varit tvungen hålla in knappen när jag hissat upp rutan, istället för att bara ge den ett tryck vilket ju ska gå. (Även här fungerar passagerarsidan.) Vad göra?! Jag sitter på jobbet till klockan 19.00 och har ingen möjlighet att få in bilen under tak även om det verkar som det fina vädret håller i sig... Tacksam för snabbt svar med andra ord! MVH // Micke | |
|
Hej! Testa att söka, jag tror ämnet har varit uppe tidigare. Ex: "problem NEAR elhiss" Annars är det bara att ta av dörrsidan och undersöka själv =) Se om något ligger i kläm. Funkar hissen när den är avkopplad från fönstret? Kan du rubba fönstret om du försiktigt hjälper hissen? Testa o se efter! Mvh Oscar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.