|
|
|
|---|---|
nikkieb0y |
vad tycker ni om jag skulle börja kroma lite små detaljer på diamatsvarta m3a? tänker på spolarmunstycken, tokararmar & blad, handtag dörrar, speglar mm ? skulle det vara smakfullt? |
| Crome detaljer är alltid smakfullt enlig mig har en del på min älskling hur skönt som hellst. | |
nikkieb0y |
yepp, fast det kanske bara är vi 19 åringar som tycker det? haha. Snart i bakspegeln nära dig... |
|
kroma? eller ta fram silversprayburken... Mvh//Niklas |
|
|
Förstör inte den fina bilen med en massa plastig epa-styling. |
|
| du ska inte ha kromade handtag...det är inget snyggt | |
nikkieb0y |
köpa kromade saker. ingen sprayburk eller danmobility på min m3:a... Snart i bakspegeln nära dig... |
| inge snyggt ser b ut....ha en del krom innuti bilen om du vill...o kanske njurarana de e okej men no more... | |
| Förstör inte bilen nu.. | |
| kroma så mycket du bara kan, är sk*tsnyggt mot diamantsvart | |
|
Varför måste allt stylas sönder? Räcker det inte med en liten lätt sänkning och fina fälgar? Allt annat är bara fjortis-aktigt. Men det är min smak. Obs! mvh |
|
|
tja Låt han Croma om han vill. Jag tänkte gå åt andra hållet ja lacka cromlisterna runt sidofönstrena på E-46 i svart som bilen. Men ha kvar grafit crom njurar och alu inredning + 19" höglanspolerade fälgar alt M3 E-46 alu . + att jag är ute efter en Kolfiberhuv som kronan på verket . M som i Motor M3 CSL nice |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.