AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
497

KÖPTIPS!! M3 sedan Daytonaviolett... -->>>

Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Mors!

Om någon är intresserad av en M3 E36 sedan, Daytonaviolett 95:a...?
Jag var och tittade på en idag hos Lexus i Stockholm.
Bilen hade gått 8.000 mil (import med bok.) den har AC , svart skinn, stora datorn, stereo, elvärmda stolar, vinterdäck och nästan nya sommardäck på fina originalfälgar.
Lacken har några stenskott, men ser ut att vara original.
Det intressanta är att den funnits i Sverige sedan 98 och han som har haft den hade nyligen lämnat in den hos BMW Solna..nya skivor fram, helrenoverad AC (dyrt) samt inspektion II nygjord, jag såg kvittot. 37.000:- (!!)
Det intressanta är dock priset...Lexus var villiga att släppa den för 155.000:- om milen stämmer så är det mycket bil för pengarna, jag kan rekomendera att titta på den, jag har tyvärr inte råd själv just nu! :-(
/Klas
m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
ja du det låter ju billigt men skulle inte tänka mig en 3-serie med 4-dörrar hellre m5 isånnafall...
pa
36
pacmax
BMW M3 -96
Jag har en -96:an sedan, aspraktiskt...skulle inte klara av en Coupé visst kanske snyggare men så mycket mer opraktiskt nu använder vi bilen i familjen som åka köpa mat osv...samt ha lite roligt, flickvännen skulle inte fixa coupé barnstol och hela skiten nä allt blir bara krånligare men ifos det är lite läckrare form på coupén men som sagt går ju fundera lite på praktik vs. snygghet. Ang prist tycker jag nog du kan nog pruta 10 000 till...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.