|
|
|
|---|---|
Reven |
Finns det någon som har byggt en e34 cab i sverige? jag provade att göra en i photoshop och det kan bli snyggt, enligt mig =) inte så jättebra gjort men här är bilden. Länk "Den Spanska reven rev en annan rev" |
Gemini__ |
Snyggt gjort! Gör sig bra i cab-utförande tycker jag. |
Reven |
Tackar! får se vad det blir för projekt i vinter..... man skulle ju vara ganska ensam om man hade en liknande iaf! "Den Spanska reven rev en annan rev" |
|
Klart mumsig! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Det är bara att ta fram kapen och ett par kalla malt... Det var snyggt.. Mvh Robert |
|
|
Hej, de där var snyggt, jag har också photoshoppat min gamla 520 förra hösten, men ja ides aldrig göra klart den, men nog passar e34 som cab alltid :) Här e iaf min: Länk |
|
Reven |
Många som verkar tycka idén är bra! Får väl spara ihop till ännu en e34 till vintern då, vill inte starta upp kapen och börja med min nuvarande pärla ;) Xtracrispy: Kul att det är fler som har tänkt tanken med e34 cab. Det såg bra ut från den vinkeln också! Photoshop är guld värt =) "Den Spanska reven rev en annan rev" |
|
Finns ett par bilder på E34:a cabbar längst ned på denna sida: Länk Och lite fler Photoshopade... Länk __ Mvh /Pewe |
|
jörgen_81 |
Jävligt snygg synda att bmw inte tänkte på det gör ngr stycke no sälja gärna en till mig J_81 |
|
Reven: Snyggt gjort! Jag har aldrig sett nån i Sverige, men om jag inte missminner mig har jag sett en i en Brittisk biltidning för en massa år sen... (ej säker) Britterna är annars rätt bra på att bygga om de flesta bilar till mer eller mindre smakfulla skapelser... tex Arden, mm. Om Du letar är jag säker på att Du kommer att hitta en tidig 80-90-tals konverterad E34 i England :) Är den snygg kanske Du kan importera den!!! Då kommer Du garanterat att få många frågor när Du tankar på macken... hehe! Däremot blir det kanske svårt med vissa reservdelar... BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
|
Ser att fler går i samma tankar!! gjorde en taskig bild i paint på en cabbe förra året. Letade oxå lite och hittade en prototyp bil från BMW, M5 E34 cab. har bilden i datorn men kan inte lägga upp den... Diesel-räsern |
|
Reven |
Tackartackar. så det är england man ska importera ifårn om man ska hitta en snyggt byggd e34 cab alltså? som sagt e34 cab är ju ingen vanlig syn på macken så man skulle säkert få mycket kommentarer. tarzan325: skicka din prototypbild till mig så kan jag lägga upp den! joakim-fahlen@tyko.nu "Den Spanska reven rev en annan rev" |
|
reven: you´ve got mail. Diesel-räsern |
|
Reven |
Sådär tarzan325 nu ligger din bild uppe! Länk är det bmw själva som byggt den? "Den Spanska reven rev en annan rev" |
|
Ja, ehum... Den bilden hade jag ju alltså redan länkat till... :-) __ Mvh /Pewe |
|
|
sorry pewe..! såg det nu när jag kollade din länk lite bättre.. Men jag är inte säker på att det är bmw som byggt den själva, men jag antar det.. Diesel-räsern |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.