|
|
|
|---|---|
|
Hej och hallå.. Vill bara tillkänna ge mig här på Autopower som en färsking här och ett av mina roligaste stunder i mitt liv upplever jag imorgon 4/6 då köper jag mig en M3GT så det blir nog svårt att sova i natt..:) Hoppas på en trevlig och rolig sommar med mycket gasa. MVH Putte | |
Gemini__ |
Hej och välkommen! Hoppas du blir mer än nöjd med ditt nyförvärv. Glöm inte att lägga ut lite bilder på den sen, i galleriet. Ha´re gött! Mvh: Thomas |
|
VÄLKOMMEN!! till detta forum. Såg i din profil att du jobbade på såtenäs. Då borde du känna några av mina gamla lumpapolare. Jag tror att Johan Karlsson, Mia, Thomas Johansson och "Blomma" jobbar där. Om du känner dessa så får du hälsa från Lidberg. Lycka till med nya bilen! /Lidberg |
|
|
Grattis och välkommen till detta eminenta forum! Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Så ja nu har jag hämtat min ögonsten..Jäkrar va grann den är..underbar bil att köra. Bilder kommer M3PutteGT |
|
| Lidberg.. gjorde du lumpen med Mia Strömberg?.. bara nyfiken, i så fall va du min äldretroppare på F7. :) Förlåt att det e så Off-topic. | |
|
Ja välkommen! SKa bli kul o se bilderna! Här kommer du hitta det mesta i info och entusiaster! M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
Leonardo: Jag läste på millitärhögskolan med Mia Strömberg Lidberg: Jobbar de med Jas:en så känner jag dom vi läste på millitärhögskolan tillsammans..Kan hälsa dom.. M3PutteGT |
|
|
Leonardo: Det stämmer bra det. Du borde nog veta vem jag är. Jag va på första kompaniet och körde på den tiden en röd volvo 940 som för det mesta stod parkerad utanför bibloteket. M3PutteGT: Jag antar att de jobbar med jasen. Thomas är nog civilanställd har jag för mej. /Lidberg |
|
|
lidberg: Jag har hälsat till blomman..han bor i samma hus som mig och han hälsar tillbax... M3PutteGT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.