|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
| Mkt kul för Robin. Alla prestanda delar är levererade av PURE Performance Factory :-) | |
|
fy satan så den gick.. säger jag bara, och verkade gå rent och fint ochså.. /mvh jocke |
|
|
E det 2.5 eller 2.7 ? |
|
|
Din kam verkar funka bra bäckis...men laddtryck kommer sent på vår 2.7a och holset hx40.... Inget tryck förrän 4000 varv, samma med gt37an och min S14 motor. Ladda 0.4-0.5 vid 3500 varv och vid 4000 1.4 bar. Kommer sent tycker jag, ska prova vrida avgaskammen 2 grader tidigare så får vi se |
|
| de e 2,5 robin åker med | |
|
Rafko: Verkar mysko. Både jag och bäckis har helt sjuk respons på våra M20 maskiner. Jag hade 1kg innan 3000,samt 2kg vid 3800 varv.. Detta är med 280 graders kammen. Kolla upp om ni inte har nå problem med läckande wg m.m |
|
storken25 |
Den låter som en min Fiat Ritmo.....) Verkar gå bra.... |
|
MMMM, verkar skumt som fan. Kanske wastegate som läcker igenom, men tror mera på något annat i min S14, turbodiesel :( hahaha Ska kolla nollläget och ta fram avgaskammen några grader och prova. |
|
|
Helt sjukt!!! :) Ös på! |
|
|
Hvilken kam kjører Robin med, 280 eller 300? Spesifikasjoner? |
|
|
Det var det värsta jag någonsin har sett. Vad är det för recept, turbo osv? //Schnitzer Svenska M5 E34 registret: Länk |
|
|
Såvitt jag vet är det en orginal M20 med Autronic, IS-kolvar, HX50 och 2,2 i ladd. |
|
| Vad har han för topp i den motorn? | |
|
HX 55 är det väl? Han har en 325 topp från -88 =) --- Kör också båge! www.sporthoj.com och vattenskoter! www.jetski-sweden.se |
|
| Vad har han gjort med den för å hålla när andra spräcker toppar på löpande band? | |
| han har -88ans topp portad men den är inte förstärkt på något vis,toppen har varit med i 4 år nu utan att ge upp :) | |
| Dom ska väl inte ge upp om allt står rätt till så. | |
|
"Dom ska väl inte ge upp om allt står rätt till så." allt står väl inte riktigt rätt till om man tar ut 600hk på 95 okt ;) iaf inte om man funderar på vad den var tänkt för att stå pall för. /mvh jocke |
|
|
Djävulskt häftig vagn! Den vill vi se i sommar... jimpa |
|
|
"Såvitt jag vet är det en orginal M20 med Autronic, IS-kolvar, HX50 och 2,2 i ladd." Han/de har juh oxo lagt ut en film på bromsnigen på VM performance, och jag vill minnas att de inte var så högt ladd då 1.6-1.7 innan den spikar... så han kör med 2.2 nu eller körde de med 2.2 när de maxa och fick ut 600? //Robban "Det finns inget jag inte KAN, bara saker jag inte lärt mig än" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.