|
|
|
|---|---|
|
Hur stor är marknaden? Är dom svår sålda? MVH Patrik | |
| det stog en tysk importerad M coupe 97 med 8000 mil för 260000 i en firma i SOlna . den gick på ett par dagar. fast jag vet inte om det blev just det pris. | |
|
Jag erlade handpenning för min på Förenade Bil innan de ens hunnit med att sätta ut bilder till annonsen. Säljaren sade att under tiden innan leverans hade flera spekulanter erbjudit sig att köpa den på studs och många andra hade frågat om den. /Andreas _____ Länk |
|
| Då blir det en sådan nu... | |
|
TT: Kul, det är rätt! :) /Andreas _____ Länk |
|
|
Jag sålde min relativt fort, en månad eller något. Tror inte dom överlag är speciellt svårsålda, dock är det väl så att dom som köper en sådan bil antingen är inbitna entusiaster eller "ska ha/prova på":are. Men så är det väl med de flesta bilar iofs.. Dom som köper en blir nog snabbt entusiaster dock om dom inte redan är det.. ;) /eFx |
|
|
Polaren är ju Mani på MH-GTR så visst blir man lite smittad om man säger så... Alla M Coupe ägare borde göra ett studie besök i hans garage! Fy fan vad saker den killen har alltså. Just nu står det tre stycken hos han som byggs om. MVH Patrik |
|
| Patrik: Det är du som har kontaktat mej via Zatzy, väl? =) | |
| yes... | |
| Hämtade nyss pärlan på MrCAP =) Ouiiiiiiii va den e len o go =) | |
Mr Hamann |
Slaggade över hos Mani när det var Elmiamässan i år. Dagen efter när vi varit på mässan så åkte jag till hans garage. Mycket nice må jag säga. Kolfiber fick man med sig hem också! ;) // Mr Hamann |
|
Kul att fler verkar ha fått upp ögonen för denna pärla;) Så det går så pass fort att sälja en m coupe, visste jag inte. |
|
|
Mr Hamann: Va inte du på huset med oss då? Ingen som vill sälja sin M Coupe? MVH Patrik |
|
|
Detta måste vara ett klipp om man söker efter en z3 Coupe Länk |
|
| Men det är ingen M | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.