AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.142

Fan va skönt med BMW!

Vill bara skriva av mig lite. Helt underbar dag, bilen som är en 525 94. Takluckan öppen, solen skiner, motorn spinner underbart, fan vilken bil :) e så skön att köra, kommer bli svårt att sälja den ngn gång i framtiden. ha de bra alla BMW fantaster.
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
=)
Tr
603
Trebor
BMW 523 -11

Trevlicsh :)

M3 E30, WORTH WAITING FOR!
Visa användare
279
norda
540iA -93
540ia e34 worth waiting for
Visa användare
284
halvgute
530i Touring-93
Håller med,sitta mitt inne i city (Stockholm)stereon på,och kunna sola sig samtidigt,V8:an spinner,ac:n jobbar som f.n...längtar bara efter en bärs....god helg Bmw f...ers!

¤¤¤¤¤¤¤Iron Maiden¤¤¤¤¤¤¤
Önkskar jag kunde säga detsamma... Själv får jag åka som en snigel och med full värme för att skrället inte ska koka. :(
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Halvgute!
Bärs har jag! Panoramaglastak får jag i augusti, när X3:an anländer Uppsala!Snacka om att jag låter sambon köra bilen, när jag själv ligger lätt tillbakalutad i stolen och kollar på månen genom takluckan, med en bärs i handen(dryckeshållarna i X3 har fått dåligt rykte;-)
/Anders(också gute)
Visa användare
284
halvgute
530i Touring-93
Gutar jär alltid vackre särskilt i en BMW.....(!)

¤¤¤¤¤¤¤Iron Maiden¤¤¤¤¤¤¤
Tja jag hoppas på att mitt köp blir underbart :D

Jag ska köpa en 525 inom snar framtid men då blir det stora basare i bagaget takluckan öppen och armen på framdörren sen svänga runt stan och visa vad man kör för nått :D hehe sen blir det väl sköna kvällar med massa folk som ska åka det är ju trots allt en bmw hehe :D
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.