|
|
|
|---|---|
| Vill bara skriva av mig lite. Helt underbar dag, bilen som är en 525 94. Takluckan öppen, solen skiner, motorn spinner underbart, fan vilken bil :) e så skön att köra, kommer bli svårt att sälja den ngn gång i framtiden. ha de bra alla BMW fantaster. | |
| =) | |
|
Trevlicsh :) M3 E30, WORTH WAITING FOR! |
|
| 540ia e34 worth waiting for | |
|
Håller med,sitta mitt inne i city (Stockholm)stereon på,och kunna sola sig samtidigt,V8:an spinner,ac:n jobbar som f.n...längtar bara efter en bärs....god helg Bmw f...ers! ¤¤¤¤¤¤¤Iron Maiden¤¤¤¤¤¤¤ |
|
| Önkskar jag kunde säga detsamma... Själv får jag åka som en snigel och med full värme för att skrället inte ska koka. :( | |
|
Halvgute! Bärs har jag! Panoramaglastak får jag i augusti, när X3:an anländer Uppsala!Snacka om att jag låter sambon köra bilen, när jag själv ligger lätt tillbakalutad i stolen och kollar på månen genom takluckan, med en bärs i handen(dryckeshållarna i X3 har fått dåligt rykte;-) /Anders(också gute) |
|
|
Gutar jär alltid vackre särskilt i en BMW.....(!) ¤¤¤¤¤¤¤Iron Maiden¤¤¤¤¤¤¤ |
|
|
Tja jag hoppas på att mitt köp blir underbart :D Jag ska köpa en 525 inom snar framtid men då blir det stora basare i bagaget takluckan öppen och armen på framdörren sen svänga runt stan och visa vad man kör för nått :D hehe sen blir det väl sköna kvällar med massa folk som ska åka det är ju trots allt en bmw hehe :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.