|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Jag ska renovera ventilpaketet/huset men jag har tappat bort adressen där man beställer renoveringsatsen,det ska ligga nån stans i norrland,vore ju skitbra om nån vet adressen dit vill gärna få med ritningar oxå.Trågpackningen å filtret ska man köpa det på BMW? Jag undrar oxå om jag kan köra på Dextron3 olja som sitter i volvobilarna??? eller är det 'Shell LA2634' som ja ska ha??? Anledning till renoveringen: Började med att backen slutade att funka sen börja den att kasta i 4:e växeln lite då och då och nu då....jo nu bara slänger den ur växeln helt så det är bara att stänga av bilen och starta igen sen går det en bit till,men ger men den full gas är det inga problem alls då rockar det,men man kan ju inte åka så överallt :/ även om ja vill, så därför så tänkte ja att en renovering (kanske)hjälper mej med detta problem,man kan ju alltid hoppas på det iaf,att snacka med märkesverstäder blir man ju inte klok på, man får olika svar hela tiden dom vill väl bara tjäna en massa pengar förståss,jäjä PLZ hjälp någon,skicka mejl eller bara svara på inlägget MVH:Rickard Fullgas spar tid =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.