|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som är intresserad av att åka i samlad styrka från Västerås till Gävleträffen den 19/6? Såg att det var några bilar anmälda från Sala vilket också är på vägen..... Jag tycker att det vore en kul sak att anlända i samlad tropp, någon som hakar på? | |
|
Självklart hakar man på. Kommer du med bmwgusten?? |
|
|
Min 3.8 litersmotor är i molikyler tills på måndag- för då kommer alla lagren till spisen. Och sen blir det fart, ny vev + 1 stake. Hakar på i sala vid macken i vanlig ordning. PENNZOIL för rika killar. |
|
|
klart man vill åka med.. bara o bestämma en tid så kommer vi.. |
|
|
Hej alla jag glider gärna med i kön.. |
|
|
Kul, det verkar som om vi blir några iaf!! Det är anmälning från 07:00 på morgonen, när anser ni att en lämplig avresetid från Västerås är? |
|
|
träffas i sala vid 8??? kan det va nå?? |
|
|
Å aha bmw träff i gävle den 19 juni? Vilken TID å vart i Gävle?? =) M.E |
|
|
8 i Sala låter bra för min del. Vi som åker från Västerås, ska vi mötas vid Ansta bilskrot ca 7:30? |
|
|
var ska vi samlas då? |
|
| Ansta låter bra för mej. | |
|
mad: Ni i Sala vet kanske något lämpligt ställe där vi kan möta upp er? |
|
|
vi brukar träffas vid arver bil om du vet vart det ligger.. |
|
|
Nä, inte jag men det ordnar sig säkert. Kommer man att få köra om man kommer till Gävle vid 9 snåret? |
|
| vägbeskrivning till arver är höger i rondellen mot heby o sen ligger arver direkt på höger sida.. | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Johansson, ja, det som kommer tidigats kommer troligen för köra mest eller hur ? |
|
när kommer vi o ses i sala??? vart det ok med 8 vid arver??? mot uppsala o till höger ligger arver.. |
|
|
Hej, Vi avgår från Ansta bilskrot 07:30 och möter upp er i Sala vid Arver bil ca 08:00 för vidare färd mot Gävle. Är det någon i V-ås som inte vet var Ansta ligger så kan ni ringa mig på 073/7651000 |
|
|
oki bra vi kommer o finnas där vid 08:00.. tyvärr har vi tappat en M535 a :( |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Rapport direkt från flygtornet på rörberg: Grandienta vindar borgar för bra väder, risken för en regnskur, dvs ej regn utan en skur, är 15-20%. Vindar från kusten ska tydligen hålla vädret borta, säger han som vet. Vädert här i kväll är strålande. Nu är det dags för fotboll, och sömn, så man orkar hålla låda hela dagen imorgon... Väl mött. Jörgen- som nu dragit kabel och avspärningsband hela kvällen. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.