|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk nya bilder på m5 e60 fast med föd färg denna gång | |
| Fruktansvärt snygg färg, riktigt läcker. | |
| håller med...men ska det vara svart i fronten..jag menar det längst ner under luftintagen | |
|
bilen är grymt snygg! kul att se nya M5an i annan färg än den gråa som man sett mest av innan. Ska bli spännande när man för första gången får se den live. Även kul och se vilka färger som kommer att finnas till den! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| M5 e60 är sååååå fet!!! | |
mr_xc99 |
så jävla cool o överfet e den , VILL HA! |
| hoppas bara priset inte blir så högt...tänk er en sån här röd m5 touring.... | |
|
tyvärr, priset kommer att bli högt och en -M5touring- kommer inte att byggas (där brukar BMW vara som dörrvakter, vad man en gång har sagt, ändrar man sällan på) - 'Indianapolis Rot II' ?? kanske det, ser lite ut som 'Calypsorot-met.' men vad hjälper det ? men man har börjat vänja sig att nya 5-serien ser ut som en 'Lexus', 'snygg' ? kanske det ! M5touring register |
|
mr_xc99 |
runt 900 000 kr kommer den kanske kosta eller va tror ni? tror inte det blir 1 miljon iaf. |
| m5 toureg man har redan bestämmt att man ska bygga en m5 touring | |
| bmw_jerry@ ja så ?? DET är en nyhet för mig !! vem säger detta ?? | |
|
E60 545itouring. 333 hk, 0>100 på 5,9 sek, SMG-låda som tillvall, man kan undra om en -M5touring- verkligen behövs MEN som -M5touring-fantast har jag ingenting emot detta ;) men jag tvivlar..... |
|
|
bmw_jerry@ som -M5touring-'freak' kunde jag inte låta bli att fråga ///M om de verkligen har ändrat sina planer, det prompta svaret blev quote: "Hi Karl, der offizielle Stand der M GmbH ist, dass kein M5 Touring geplant ist. - unquote - |
|
| jag har läst att den kommer i tyska autobild,,,, | |
|
det är säker sant och man vet ju aldrig MEN det står så mycket skräp i tidningarna, tyvärr !! bättre än att få ett direkt och rakt svar från de 'heliga hallarna i Garching' (M-GmbH) kan det ju inte bli ;) (samma svar hade nog 'Auto-Bild' fått om de hade tagit mödan att fråga ;) M5touring register |
|
| Ser ut som Chiarettorot, riktigt läcker! Vill ha! | |
| den ända färgen som nu saknas är nog en snygg blå... | |
| En sån vill jag ha. Mmmmmmm-tack! | |
| Vill ha. Tänk den i avusblå lr svart!!! | |
| Ärligt talat tyckte jag inte att den var så snygg för att vara en bil i 900.000:- klassen. Jag skulle hellre köpa mig en M3-E46, dessutom billigare och snyggare. | |
| men det är nog itne bara snygghet som räknas....med en sån här kommer man bara se m3:orna i backspeglarna | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.