|
|
|
|---|---|
|
Nu åker ju M3:an, & min bruksbil.... Tänkte nu köpa en "året runtbil" för ca 100.000:- och det ska nog med all säkerhet bli en BMW igen! Eftersom jag är grymt förtjust i E36 med ///M optik så siktar jag på 328 coupé med M paket. Men finns det andra roliga, snygga & körglada BMW som ni kan tipsa om för dessa pengar så vore det kul! /Klas | |
| För att kunna svara på det måste iaf jag förstå varför du gjorde dig av med M3:an?... Annars rekommenderar jag en M3:a igen! | |
| Antagligen av samma anledning som jag valde bort M3 och köpte 325, Försäkringen kostar skjortan och halva armen... | |
|
Nån E39? Hej Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
Eller kanske en Alfa 156... Prisvärt! Mr C |
|
| Ska du ha en bruksbil så hade jag nog letat efter 4 dörrars 328. | |
| Jag köpte en Alfa 156 V6 nyligen efter min e36a. | |
|
Naturligtvis en 523/528, ”billiga” i drift och priserna är ju riktigt angenäma nu, mer bil för pengar finns helt enkelt inte! __________________________ Hellre nyskick än nyskit! |
|
|
Kanske en 323ti Compact? Du kan få en fräsch 98:a för en hundring, och ska det vara en E36 så tycker då jag att Compacten är klart roligare att köra än 'fullsize'-E36. Compacten är livligare och inte så understyrd bl a tack vare att den har E30:ans bakvagn. Och så har den tuff inredning! /// Gunnar E. |
|
|
kan instämma med föregående talare... 323ti compact e verkligen kul :) kanske t.o.m. den sista riktigt roliga BMWn... /Jonas |
|
|
Jo, den är nog lattjo...men liiiiten! Jag sålde M3:an för att fick mycket bra betalt, och för att jag numera har MC som intresse...man kan inte ha allt, tyvärr! ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.