|
|
|
|---|---|
|
Jag har de senaste åren kört V8:or, 540, 740, 840. Nu funderar jag på att byta till en Z3, är mest sugen på 2.8 men funderar prismässigt på 1.9. Frågan är: Kommer jag ruttna i den ? Är motorn på tok för liten ? Någon som har ägt en sån ? Nån som är intresserad av att byta sin Z3 mot en 740 ? // MM | |
pjotor |
Om du köper 1,9an så tror jag du kommer ångra dig efter ett tag med tanke på vad du kört förut. 2,8an är nog ett mycket vettigare alternativ. |
Soton |
Den känns inte som en riktig BMW. Billiga materialval i inredningen. Plastig helt enkelt. Köp ingen 1.9. Allra sämst är plastbakrutan som du inte ser nåt igenom vid regn... 7 st fabriksnya BMW på 10 år! Slå det ni... eller ekonomisk idiot, välj själv.. Nr 8 kommer i februari! |
|
jag provkörde en 2.2:a innan jag köpte min coupe, jag tyckte att den kändes lagom pigg. Fast om jag får råda föreslår jag att du funderar om du vill ha tak o styvare bil -> coupe.... ;-) mvh Anders |
|
|
Firren Jag har faktiskt funderat över coupen också, ska vi byta... // MM |
|
Z34EVER |
Vill du ha roligt bör du nog titta på 2.8an. Helt standardutrustade bilar är ganska tråkiga inuti, med mycket plast. Försök få tag i en bil med utökad läderinredning istället, då får du exempelvis instrumentpanelen och sidorna på mittkonsolen klädda i skinn = mycket snyggt! ///Z34EVER |
|
jag kikar faktiskt just nu på 330Ci el M3 - så du kan få köpa min :-) !! droppa ett mail om du vill veta mer! mvh Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.