|
|
|
|---|---|
|
Hej, Är det någon som har en bild på hur det ser ut med original subwoofer i taket på en E34 touring med stora stereopaketet? | |
|
Subwoofer i taket??? Bra akustikmiljö..... Jag har HiFi-paketet i 540:n och i det finns ingen subwoofer. |
|
| Jag har 2 högtalare i taket men alldrig hört talas om att det ska finnas en Subba. | |
| Jag har 2 högtalare i taket men alldrig hört talas om att det ska finnas en Subba. | |
|
Jag har stora paketet och det finns ingen sub, inte ens i taket. /Gunnar /Länk |
|
|
I stora paketer sitter det två mellanregister och två diskanter i taket bak, inget annat. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
M.O: Hur vet du att det är en mellanregisterhögtalare som sitter där? Jag skulle tippa på att du har en högtalare där som spelar "hela registret" (dock med blandad framgång), samt att diskanten sitter separat, riktad framåt.. är det väl :-) Ibland kallas ju en högtalare som inte är diskant lite slarvigt för just "Woofer", vilket inte är helt olikt subwoofer. Mvh Patrik - utan stora ljudpaketet ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Patrik: Tippar gör man hos sitt ATG-ombud! :-) Jag har haft dom borta och bytt ut dom till andra men det blev inte så mycket bättre så jag satte tillbaka dom igen. Numera är dom dock inte i tjänst. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.