|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Jag som skulle nöja mig med en calypsoröd:)) ///MVH Hasso Länk |
|
Jag kanske blir mer nöjd med min nästa vecka då den skall in på lackering av motorhuv. ----- Mvh Nils Mayer Länk |
|
Helga |
Jag tycker att nya Volvo V50 är görläcker!! Såg en helsvart med 17 tummare idag och stora turbomotorn. Den kommer att ta många kunder från V70. Helga |
|
Får jag bara fråga vad Volvo V50 har med E39 528 att göra? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
jörgen_81 |
Tja va en jävla snygg färg har själv en baritzblå E39 tyckte min va nice men nu såg jag dine lita avundsjuk J_81 |
|
skit snygg bil! synd på fälgarna! sattsa på M5 fälgar, utan tvekan snyggast! bayern- MIM fälgar såg grotteskt fult ut |
|
|
528Mora: Tackar så mycket... som sagt.. jätte nöjd med dom. Vilken prisklass snackar vi om då??? Hasso: Jag kan fortfarande få tag på dom... Enkla fälgar när det gäller tvätt, mina alltså. Jag kan tvätta hela fälgbanan när jag tvättar fälgarna utan att ta av dom från bilen :) |
|
| S 328 R: Ja, runt 10-15k hade varit lagom. | |
|
528Mora: ska du ha 18" så är det ju begagnat som gäller... det kan finnas billiga kopior... men jag skulle inte köpa det. |
|
|
berglund_andreas Tack ska du ha snyft:( men vilken tur att jag gillar dom i alla fall. ----- Mvh Nils Mayer Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.