AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
959

En E34 att bli kär i

Klart trevlig bil och klart trevlig sida: Länk

Tänk om alla säljesannonser var så informativa! :D
Kolla inredningen... ojoj Nice.... Vill ha vill ha.... :)
Hej
Skaplig annons, Så ska det se ut. MMMMMMMMM

mvh
PP
218
PP
BMW 320i Touring -07
Stackars Sate.
Bad_Boy
va ska man säga.....?
killen har då inte hafsa ihop nått bara.!
rätt seriöst ialf=))

Thomas S

Icq 42110131
Am
569
Ambush
540i/6-94
Hmm är det en hemmagjord grej han satt där främre reg-skylten borde suttit på en europeisk modell eller är det något som amerikanska bilar automatiskt har? I så fall borde det ju gå att beställa den för att fylla upp "hålrummet" som skylten sitter i - ser snyggare ut, speciellt om man sedan vill ha på en liten skylt...eller ingen skylt alls.
BMW ska INTE vara RÖD!!!! Fy fan... Ser fjollig ut! Tacka vet jag svart, Grå, mörkblå eller silver.
st
3.456
steaman
BMW 530i Xdrive -2017
Mercedes 350 GLE -2015
BMW X3 Xdrive30d -2011
Den var snygg. Den RÖDA färgen gör sig bra på E34:an eftersom den passar bra på en 13 år gammal kaross, snart veteran!

Mvh, Steaman
ta
2.494
tarzan325
E61 520d M-sport -08
7500 till 42100mil.

F11 520d M-sport -15
Dynamit525... Du är bara avundsjuk

inte sant?

Rickard
Ma
46
Marcus_H
530iA -93
Tycker att det är jäkligt snyggt med röda e34´or (så länge dom är röd, och inre blekrosa som de flesta blivit med tiden)...

/ Marcus
Wa
582
Wallace
325ITM Tåring -06
KANON!!! denna bil äger rätten att kallas för pärla, E34 är verkligen en lyckad kaross...synd bara att min E34 inte är lika fräsch.......men det spelar ingen roll för jag ÄLSKAR min BMW som den är.
Så ska en bil se ut för att få rätten att kallas nästan nyskick i annonsen, den kan inte ha rullat många mil
BM
511
BMW-Danne
BMW 530d -02
Ambush

denna nummerplåtshållare hade jag på min E34 också... finns ett beställa på BMW som originaldel

sitter visst små plåtar på nån yugoslavisk modell tror jag det var, fick specialbeställas från BMW tysklan, tog en månad knappt, men var inte så farligt dyr dock - ca 5-700 vill jag minnas... o den passar rätt in istället för den breda originalet...

mvh Danne

390Nm - oljebrännare!
väntar på våren = 20" fälgarna på, nu 'bara' 17" vinterdäck...
De
763
Deimos
320d GT xdrive -16
Mmm... Den fräscha karossen fick mig att minnas att jag ju lackade om min bil för knappt en månad sen, hade ju nästan glömt av det tack vare den där jävla salten på vägen, det förstör ju allt.
Det blir nog en tur till OK på tisdag.

Tänk att min blir lika snygg!!! Snyggare förresten, den är ju oxfordgrön och har den nyare grillen
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.