|
|
|
|---|---|
|
Länk är det någon som vet nåt om denna....verkar lite väl billig...kan den vara importerad | |
|
Den ligger väl på det priset. den hade gått 20k mil och såg inte ut som den fräshaste bmwn jag sett. Så 50k är ganska rimligt. Sen är röd inte så populärt bland bmws, iaf vad jag har sett...dom ligger alltid lite lägre i pris, rätta mig om jag har fel :D (är ganska nybörjare på bmws, men har hittat rätt iaf) //djstiv! -snart åker man bmw- |
|
|
Jag förstår inte att folk i allmänhet verkar tycka 20k mil är så mycket. Min har gått nästan 30k mil och blänker mycket mer än den där! Stirra er inte blinda på miltalet! Det säger otroligt lite om bilen egentligen. mvh |
|
| Importerad är den säkert, det verkar ju de flesta vara. Jag tycker personligen inte att det är någon nackdel att köpa en importbil. | |
|
Jag tycker tycker priset är ganska lagom. Jag är relativt insatt och sitter och kollar pöå ungefär likadana bilar. Lacken ser lite trött ut...en fin röd bil kan vara riktigt fin!!!...men en taskig röd riktigt ful. Reg nr på S..... tyder på att den varit i sverige några år. Enkelt att kolla ju. Själv är jag inte alls kritisk till import bilar. Min bil är ifrån italien. Absolut ingen rost på hela bilen har jag hittat! Trots att det är en 93a. Brukar vara samma sak med tyska importer. Lite rost..ingen salt Misstänksamt billigt är det dock inte. Lycka till /Däni |
|
|
jag tycker att röd är en av de finaste färgerna man kan ha på en bil. Speciellt en sådan. Finfin. bara å handla! Mvh, Christian |
|
|
jag instämmer ChristianF !!! hehee min bil Länk |
|
| ska kolla upp den först | |
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
Visst är bilen importerad. Datum för första registrering är 2001-04-19. Det BEGÄRDA priset är något lägre än vanligt men om det är rimligt är omöjligt att säga utan att ha undersökt bilen. |
|
De e väl inte färgen som e det viktigaste när man köper beg bil under 100"???Eller??Ja menar hellre en svart eller vit bil som är i fin fint skick än en blåmetallic eller liknande som ser fin fin ut,men bara på ytan... "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
En rekond på den så blänker den säkert fint... Här kan du snabbt kolla om bilen är import eller inte: Länk |
|
| ska se om jag hinner åka o kolla på den i helgen ...dvs om den e kvar | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.