AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
108.236

Bmw M3 GT "" VARNING ""

Sida 5 av 5
Den kanske till och med är såld nu? :)
Hikket:

Har en bil vart rejält smäld och man har vart tvungen att göra en riktning av ramen så kommer ramen aldrig mer att vara som förr, visst det hela görs väll med ett mycket bra precitions arbete men faktum kvar står. Ramen är svagare, som exempel böj ett gem, räta ut det igen, böj det igen. Den svaga länken nu kommer att vara där gemets böjdes som mest.
Eller har jag fel ?. Men dom som har renoverat bilen tycks ha gjort ett bra jobb!.

Mvh
Hikket
men om ni snackar så mycke om bilen varför kan ni inte säga saningen hur illa krockad den är utan ni bara snackar den bilen är skrot men ni ska vet att den går himla bra inga fel i låda ellr motorn för mej spelar de ingen rol har man ju para så är de ok ahahahah
Visa användare
321
Tolfan76
Letar!!

BMW CS #6835
Den här firman har varit omtalad på "speedfreak.nu" där någon varnade för en nissan 300 zx som personen i fråga hade ägt, följande hände:

Min sambo krockade min 300 i höstas och den blev skrot eftersom den rullade efter den åkt in i en lyktstolpe försäkrings bolaget löste in bilen pga av att det skulle kosta 160tusen att repparera men nu står bilen till salu på melströms bil i torsås fär 110000:- dom har reparerat bilen hur vet jag inte men det var risig när jag hade den både i låda och i motor samt bakvangn . skulle råda alla att inte köpa den för det priset .
jag gav 50Tkr för den pga det var mycket att göra...
konstiga är att det stod på 18tusen mil när jag hade den.

En kompis till smällde sin turkosa 300zx oxå (fick en post-lastbil i sidan) den köptes oxå av mellström bil!

Mvh Magnus Tolf
Hikket
gtn är såld så ni kan sluta göra en höna av en tupp
un
122
unka
M535i -85
BMWCS #06409
oj,

det här va överaskande, har gått å funderat på den bilen och tyckte att den va ju skitfräsch.

märkligt att se att den har varit så skabbig=(

själv skulle jag aldrig betala så mkt för en fixad bil när man inte vet hur seriöst den är fixad.

/

Erik

Ps. Hikket, kolla stavning, iaf jag förstår inte vad du menar ds.

Jo
178
Johisco
BMW M6 -09
Porsche Boxster S 2009
"höna av en tupp".. Skönt ordspråk! Men visst, - håller man igång ett rykte tillräckligt länge kan man ju tom göra en höna av en fjäder.. ;)
Hikket
ja ni kan säga va ni vill men ni är inte något bättre själva pa bratt
Hikket
hej eric om du inte fattar så läs inte ha sv
Jo
178
Johisco
BMW M6 -09
Porsche Boxster S 2009
Hikket: Skriver du på svenska blandat med något annat språk? Vad betyder "..så läs inte ha sv"? och vad betyder "..inte något bättre själva pa bratt"?
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Det känns som denna tråd börjar spåra ut ordentligt....

Blogg:M3Länk
Ja, verkligen, men det är synd att vissa lever i förnekelse och vägrar inse att dom köpt ett sminkat lik.
un
122
unka
M535i -85
BMWCS #06409
Hikket, lessen om jag har trampat på några ömma tår,

sa bara min mening om bilen, oavsett vem som äger den.
ang. stavningen så ber jag dig återigen kolla den eftersom iaf jag fortfarande inte förstå vad du vill ha sagt

/

Erik

no
117
nojas
M3E30 -90
325- 94
Lås tråden istället, alla vet vilken bil den är & låt det stanna vid det innan personangreppen spårar ut fullständigt.
un
122
unka
M535i -85
BMWCS #06409
Hikket, vill du starta pajkastning så gärna för mig...

det enda jag sa var min mening om bilen, och det var att jag aldrig skulle köpa den då jag betraktar den som ett fixat lik.
sen bad jag dig kontrollera stavningen så man förstod vad du menade, varför gör det mig till en fis och en person som spelar fin?

ta det lungt med attityden, du måste skilja på sak och person..

Lägg av nu. i 99 fall av 100 så blir det inget av med sånt där, med "kom hit" pratet, är så fruktansvärt trött på det. Fortsätt den diskutionen via PM.
Tack!

Mvh
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
en bil som blir ramsne lagar aldrig försäkringen speciellt inte en bil som är så gammal, normalt lagar de bilar som har kostnad upp till 70% av bilens värde, så att Gt´n skulle ha var Ramsne kan ni lägga ner, sedan brukar bilarna inte va 100% från fabrik heller, så att en lagad bil skulle va sämre är inte heller aktuellt, så länge ni inte köper en ny bil så har ni ingen aning om vad som har hänt bilen.
hampe m3
lägg ner innan tråden låses eller tas bort.

hampe m3
va självklart ej riktat till Maxad
hicket

Han menar att den är krockad och härjad, mätarställningen du uppger stämmer inte, till råga på allt skriver du att den är i toppskick.

För mig verkar detta vara ett typiskt skräckexemplar, skulle aldrig köpa den bilen och det priset du begärde i annonsen antyder att bilen verkligen är i ett genuint skick. I relation till detta är bilen de facto ett lik.

Har sett många historier om skräckexemplar av dyra bmw här på AP, men det är intressant att följa en i realtid.

Hasso skrev att bilen borde slutat i pressen, det är nog en uppfattning många här delar med honom.

Sen ber jag dig att lugna ner attityden lite grann, du kommer ingen vart med undertryckta hot om att "kom hit"

Hoppas du har berättat sanningen för bilens köpare för jag misstänker att köparen kommer få ett par samtal och sms från autopoweranvändare. Och skicket som beskrivs i annonsen "avviker väsentligt" från det verkliga skicket vilket tyvärr innebär problem för dig som säljare.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.