|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
wox, men det var skada på vänster framskärm och lyktan? Om det nu är samma bil jag pratar om. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Jepp det är SAMMA !! och det var för att ajg körde in i röven på en annan som hade vinterdäck när jag inte hade det. sedan hände det nå annat senare men det behåller jag för mig själv. WoX En gång BMW alltid BMW |
|
|
WoX: När du sålde bilen, hur långt hade den rullat då? (OBS. vill bara ha svar från WoX, och jag har läst att det stod 25 000 mil tidigare i tråden) ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
kommer inte ihåg det var ett tag sedan jag sålde den. kommer nu inte att svara på nå fler frågor. köp den om ni vill eller leta efter en annan det har jag gjort iaf. HANDLAREN är inte klok för 5 öre. Lurar bara massa kunder. och som det stog tidigare i denna tråd så lever han på att "fusk" laga smälda bilar. jag böt in denna mot en 3000GT han hade och den var inte mycket bättre. Over and out WoX En gång BMW alltid BMW |
|
|
Nu ligger den ute igen!! 129 000:- begär dom nu Ville bara uppmärksamma ///Henrik |
|
| Ser ju fin ut på bilderna iaf, upprenoverad? | |
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Var ligger den ute igen? Mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
|
blocket.se kanske ? Länk |
|
|
Ser ju helfin ut på bilderna, lär ju gå rätt snabbt, eller misstar jag mig helt? |
|
|
Ser riktigt fin ut. Det skulle väl vara faceliftfronten som kanske sticker i ögonen på den sanne entusiasten? Flåklypa |
|
|
Hmm ja de är ju verkligen skillnad i utseende på bilderna nu och då. finns säkertligen många som skulle kunna köpa denna om man inte tittat i tråden... Och om de nu vore så att man köpte den är man nog glad sen om man slipper få veta bilens historik... |
|
|
Det roliga är att Mellströms ägde den 030521 - 060113, därefter tog en privatperson över ägandet i 4 månder, sedan reggades den på Mellströms igen i en månad och därefter blev den skriven på en privatperson igen! Denna gång i endast en månad! Sen tog Mellströms åter igen över ägandet! Bara det säger ju en del Min bil Länk |
|
|
Mailade Mellströms ang bilen. Jag frågade av vilka anledningar front mm va bytt och att bilen såg oerhört välhållen ut. Fick dock till svar att jag skulle ringa. Jag lät väl som en allmänt seriös spekulant av bilen.. Frågan är om Mellströms kommer tillbakahålla "denna info" som framkommit i tråden... Vad tror ni? |
|
| Läste nåt om att den gått 25k mil för 1,5 år sen, nån som vet om det stämmer? | |
| Svårt att bedöma utifrån bilderna, men förarstolen och ratten ser inget vidare ut... Länk | |
|
Ja de är verkligen en himmla skillnad mot då och nu... Tyckte han såg väldigt fräsch ut när jag kollade först men sen tycktes jag känna igen regnr. sen såg man ju vilken säljare de var å då kom man på att... A ja hade för mig det att den hade sålts lr bytt ägare så man blev lite konfundersam först... Det är så tråkigt bara att en sån bil har fått va me om en sån sak :-( Angående info a_wingard73 så tror jag knappast att han avslöjar mer än nödvändigt...har träffat på andra som har blivit riktigt lurade av honom... Jag hade ju velat sett ett avsevärt mindre pris på den även om den är renoverad en del..men det är väl att en annan vet så pass mycke om den... Är nog rädd att det finns nån som går på det och tror att dom fått tag i en bra bil ///Henrik |
|
|
Kan de ha kostat på bilen en ny lack tro? Kanske ett bra objekt om man är duktig på bilar eller vill bygga en riktig racebil. Angående ägarbytena kanske de har reklamerat bilen när en massa fel har upptäckts. Jag är glad att jag hittade en i toppskick, förr eller senare lär de ta slut. Mvh Markuz |
|
|
A de lär nog ha kostat på den en hellack...behövdes väl me ja de är ju just de att dom är inte så många ///Henrik |
|
Hikket |
sha har en gt som folk snackar så mycke skit men hur kommer de sej att whölkes i gbg sa att bilen är fel fri har diagnosen låt bilen få va i fred |
Hikket |
skafa er ett liv så ni menar bara för att en bil har varit krockad så är den vrak ni vet ju inte va som har hänt me era bilar va fina ni är i kanten ni måste bva bratt ha bilder säger inget tita på bilen nu |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.