|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
| Pvt.WoX: Om du nu vet vad som hänt varför inte säga det då? Som jag ser så är det enda sättet i att få folk att sluta spekulera i vad som verkligen hänt...eller? | |
|
säger bara titta på en annan bil.... sedan får väl den som vill köpa den om man vill ?? men jag skulle titta på någon annan innan iaf .... räcker att höra om vad handlaren har för ryckte där nere så skulle jag inte köpa någon av de bilar han har.... |
|
V12 LeMans |
Det kanske var den bilen som "smällde" ordentligt på Berga industriområde i Hbg , för något år sedan , med tragisk utgång för den som satt bakom ratten ? |
|
Pvt.WoX: Om nu någon mot förmodan skulle vara intresserad av bilen och du vet vad som hänt den vore väl det mest reko att tala om det. Det är juh en ruskig skillnad på om den tex blivit vandaliserad eller toksmälld med tvång på att hamna i riktbänk osv. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
V12 LeMans: Skulle förvåna mig mycket om det var samma bil, har väl taket blivit så pass skadat på en bil som är en så pass viktig bärande konstruktion så skrotas bilarna. Så fort brandkåren klippt en bil är det = skrotning som gäller. |
|
|
V12 LeMans: Det är inte bilen från Hbg. Det ända den dög till var en M3 Gt Skateboard. Mvh BJÖRN No body realy dies..... |
|
| Var och skulle titta på bilen idag när jag körde förbi, men den syntes inte till. Fick titta på en 325 cab-94 istället som fick min att kännas som sprillans ny :) | |
V12 LeMans |
okidoki , kom ej ihåg hur den såg ut efteråt . |
fredrik m3gt333 |
ska inte alla gt ha fönsterhissar bak oxå?? |
|
hahah jasså den bmw:n jag som var så nära på att köpa den.. tur att jag inte köpte den...vi kom inte bra överens bra med priset.. |
|
|
Nu har den fått vita blinkers och lite lägre pris....Dom blir inte av med den inte.. /J |
|
|
Ahh, glömde länken.. Länk |
|
|
Säkert svårsåld pga. Carbon imitation :en ..... Jag har kolfiber / kevlar paneler i min. Helt orginal! ;o) / John Men visst ser den mycket trevligare ut nu! |
|
Ulke |
Man skall inte bli förvånad om man handlar på den bilfirman och sedan upptäcker att bilen man handlat står som en tripod med ena hjulet i luften. Det är fler än en som upptäckt att bilarna som sålts där är hopskarvade av flera eller är hjälpligt riktade med kätting och traktor eller liknande. Jag känner själv en kille som har god insyn i firmans metoder (vill ej gå in på hur), men få bilar -om ens en enda är riktigt reko där...... Sedan tycker jag personligen att om man vet något om en bils öden och själv inte har något att förlora på detta, så kan man gott berätta dett här i forumet, vi skall väl försöka hjälpa varandra i alla fall?? MIN rekommendation är, köp absolut inget på denna firma som ni inte skärskådat och kollat upp i detalj, eller som köp för rent reservdelssyfte....... Mekaniker var ett roligt ord att höra att någon hade stött på där på firman haha.....Polska straffarbetare är väl mer benämningen på dem... //Ulke |
| Många av bilarna som är till salu hos Mellströms Bil har haft If Skadeförsäkring som förgående ägare. | |
|
Dom köper alltså bilar som egentligen ska skrotas... Min Bil - Länk |
|
|
Hmmm... Den där bilen träffade väl en lyktstolpe i Gävle trakterna? Såg den när den stod på autovation i gävle för ett par år sen, tänkte köpa loss lite grejer men det ville sig inte riktigt... då var den hel smälld i fram iaf... Mmmmm Som i Marabou, eller var det M-Power??? |
|
|
Någon som tänker konfrontera säljaren? ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
Ulke |
Mugge Hade varit roligt i ett normalfall, men denna är redan så "belastad" och van vid missnöjda kunder och hot o liknande, så det är som att hälla vatten på en gås...... Dock bra att få reda på vad som hänt med bilen, då är den ju helt inaktuell för allt annat än reservdelspengar i stort.... //Ulke |
|
kan säga som så att den har INTE varit in i någon stolpe !!!! det var jag som hade den då !!!! En gång BMW alltid BMW |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.