AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
108.237

Bmw M3 GT "" VARNING ""

Sida 2 av 5
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Erik, förvisso... men om man renoverar upp en bil skulle i alla fall jag gjort det till "originalskick"!

Om det är fel fälgar, kan det bli lite knepigare att hitta begagnade GT-fälgar...

Är det någon som sett om det är GT eller Cab-fälgarna? Fotografierna på nätet är som sagt ganska suddiga!

Dörrarna kan man kolla ganska lätt med en magnet...

Mvh

BMW – Weltmarke aus München!
An
12
AndreasL
M3 -90
2002 Turbo -74
2002 Tii -74
Jag och en kollega har sett bilen förra året, då den kom in till Mellströms. Vi var borta där idag för att se hur bilen ser ut nu.
Den har stått utanför hans verkstad i ett par dagar. När vi kom dit så fanns det ingen bil varken ute eller inne i bilhallen. När vi gick därifrån så fick vi syn på den, den stod vi sidan av hans fastighet.
När jag skulle gå in innanför grindarna så blev jag stoppad av en så kallad mekaniker. Han sa att man inte fick gå bakom grindarna. Jag sa till honom att där står ju M3:an som ni har till salu, men han sa bara att vi skulle prata med en försäljare. Vi struntade i det och gick därifrån.
Pv
77
Pvt.WoX
Bmw M3 SMG Cupe 1997
Jag säger bara.... titta på en annan ´GT om ni är ute efter en...

Belive meee..... jag har ägt den en gång....

Pv
77
Pvt.WoX
Bmw M3 SMG Cupe 1997
Sedan så kan jag säga att jag skulle då INTe ha något med melströms att göra... hört mycket dragiska saker om den handlaren innan jag fick kontakt med dem... räcker att prata med en i trakten.

mr_xc99
Pvtwox så det e du som misshandlat den , du ska straffas ahahah skoja ;)

är det inte olika sidokjolar på vänster o höger sida eller är det bara solen som luras????

_
Missa INTE BMW CS Norrträff den 5 juni Länk
Pv
77
Pvt.WoX
Bmw M3 SMG Cupe 1997
mr_xc99

PS: en olycka är lätt hänt..... =(

det ska vara samma ....

An
12
AndreasL
M3 -90
2002 Turbo -74
2002 Tii -74
Pvtwox,

Du ska inte tro att jag är intresserad av den skrothögen!

-Upplev körglädjen i BMW!
Pv
77
Pvt.WoX
Bmw M3 SMG Cupe 1997
skulle jag tro det eller??

An
12
AndreasL
M3 -90
2002 Turbo -74
2002 Tii -74
Det verkade som det när du sa,
titta på en annan ´GT om ni är ute efter en.

-Upplev körglädjen i BMW!
Pvt.WoX> Var det du som bytte den med Mellströms? med andra ord är du ägaren innan dom?

Pv
77
Pvt.WoX
Bmw M3 SMG Cupe 1997
den mappen är hemligstämplad ;=)

Ok, snackade med Mellström om den affären och fick det berättat för mig..det är ju synd och säga att han var glad :p
osby0479
Hehe denna bilen har jag också tittat på, inte till mig utan till en kompis !
Bilen skulle vara i nyskick, bara en dörr som skulle vara omlackad pga att någon hade dragit en nyckel på den !
Och detta fick jag höra över telefon innan jag ens hade tittat på bilen, nåväl vi åkte dit när den kommit från lackeraren efter 2 veckors väntan !
Försäljaren vissar oss bilen men är själv upptagen i telefon så vi kolla över den ordentligt !

kan börja med att hela bilen va omlackad o riktigt dåligt gjort överallt, vinge hade märken o en spricka, inget vackert.
Skulle kolla stötfångaren fram o rätt som det va så hade jag den i handen, den satt inte ens fast, tänk vad som hade hänt vid en hård inbromsning =)
Invändigt va den sleten som fan, någon av alla ägare hade nog haft en jycke lös i bilen för det va märke överallt !

En bil som tillverkats i 350 ex så är inte detta något att rekomendera, milen stämmer aldrig på denna bilen !

Köp inte den, inte för det priset iaf ! drar han ner en hundring så kan man ju leka ett tag innna skiten går isönder !!
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Man blir ju gråttfördig av att se bilderna! Hur kan nån göra så med en sådan unik bil.:( Synd att "fel" människor får tag i bilar som denna!, finns många andra som drömmer om att få ta hand om en sådan bil hela livet sen så finns det vissa som vanvårdardar dom, snyft!
Jag skulle precis som många andra här aldrig köpa den bilen hur renoverad den än blivit. Jag får en känsla av att den inte mår så bra maskinellt osv efter att ha sett ut så en gång i tiden... Hoppas aldrig att nån köper den bilen. Kommer bli en grym besvikelse...

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Pv
77
Pvt.WoX
Bmw M3 SMG Cupe 1997
kan säga att någon hund har ALDRIG varit i bilen under min tid som ägare... sedan skriver ni att nu skulle aldrig vanvårda osv osv... en olycka är lätt hänt ska jag säga....

Pvt.WoX> Jo vanvårda kanske är fel uttryck... men säg att den varit med om en riktig olycka, då tycker jag det är synd att man reparerar den så otroligt dåligt. Finns som sagt få bilar tillverkade och det som var gjort med den när jag såg den var desperata försök att få den att se ut som en bil igen och uppenbarligen är den inte vackert reparerad nu heller... trist.

//John

Ja
285
Jantte
523iA Touring -99
535i -87

Hurudan olycka? Vad har den varit med om?

Jan
BMWCS # 3966
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Skulle gissa på att den har blivit vandaliserad eller nåt liknande.

MVH: Henrik

///M3
Pv
77
Pvt.WoX
Bmw M3 SMG Cupe 1997
DEn som inte vet borde inte tala.... någon som hört talas om det ?

ja spelar det någonroll om vad den varit med om??

Köp den om du vill ....

Over and out

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.