|
|
|
|---|---|
|
Min lack ser för jävlig ut! Bilen är importerad från tyskland och tydligen var första ägaren där nere nån stylingfirma. Det ut som att dom har stripat bilen och sedan lackat över stripsen!? Eller att dom lagt 136 lager klarlack i nått trådliknande mönster.? Vad kan det vara? Här är en bild. Länk | |
| Måste klargöra att det inte syns så här tydligt IRL. Man måste ha rätt ljus och vinkel för att det ska synas. + att man ska veta att det är där överhuvud taget. Tog ett bra tag efter jag köpt bilen tills jag såg det... | |
|
bilden funkar inte. |
|
|
Kan hjälpa dig Zlaatan att justera länken: Länk Håller med dig.. det ser faktiskt förjävligt ut :) BMW4EVER! |
|
|
Är det inte så att det har suttit stripes och att lacken blivit repig överallt utom där stripsen satt? Eller är det höjdskillnader? Annars borde det lösa sig med maskinpolering utan problem. |
|
|
Är det inte så att det har suttit stripes och att lacken blivit repig överallt utom där stripsen satt? Eller är det höjdskillnader? Annars borde det lösa sig med maskinpolering utan problem. |
|
|
Har de lagt över klarlack så kommer det inte att hjälpa med maskinpolerning...Skulle tro att lacken blekts olika mycket beroende på stripningen... "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.