|
|
|
|---|---|
|
Hej Har en fråga angående luftrenare! Passar en luftrenare från en BMW 525 `93 24v till en en BMW 525 från 92 24v med samma motor?? (M50) Jag har bara ett open air filter på min bil...Men vill ha orginal.. Tacksam för supersnabba svar....Ska beställa snart! | |
| Ingen som vet??? | |
| Hmmm...... | |
|
Det borde den ju göra, men enklast är väl att ringa lokala BMW handlarn och fråga. |
|
|
Gjorde det men dom var osäkra....(Mbilar i Västerås) ...Ringde Aros auto åxå...och dom TRODDE den skulle passa... Därför tänkte jag att ngn listig räv här inne visste det... |
|
|
Om det är samma reservdelsnummer på luftrenarburkarna så måste det ju passa. |
|
|
Jag har ingen på min bil....Därför blir det svårt att kolla upp nummret ;) Ja ja ...jag beställde så får vi se vad som händer |
|
|
Hej! Jag är i samma sits som du, dvs. jag behöver en original luftrenare så jag är lite intresserad av hur gick det för dig? Jag antar att allt är klart och det funkar som det ska vid det här laget. Var det samma luftrenare till 525 -92 och -93? Vet du om det även är samma till 520 från samma år? Mvh Johan |
|
|
`93 luftrenare passade iaf bra till min 525 `92... Tyvärr så vet jag inte om det är samma till 520, men jag ringde skroten som jag skulle beställa av , och dom kunde faktiskt skicka ngr digitalbilder på den....Då såg jag direkt att den skulle passa. Hoppas det ordnar sig för dig..... |
|
|
tackar för svar! Då är det bara att ringa runt till skrotarna och höra. Vad fick du betala för din? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.