|
|
|
|---|---|
| Har hitttat 4 st 18 tums fälgar typ radial styling (bmw original) som gått ca 200 mil med nya goodyear eagle f1 (225/40/18) för ca 14000 kr, är det ett bra pris eller? Vilka tillverkar dessa fälgar? | |
|
Låter inte billigt direkt, beg däck/ fälg faller som sten när dom köpts.. Prova att pruta lite. Sen är det klart står dom hos en BMWhandlare är det kanske inte dyrt. Privat skulle jag säga att det är dyrt. Vet inte vilken fabrik som tillverkar dom. Det är ju BMWs design så dom är väl mönsterskyddade. PS snygg fälg men svår att hålla ren:) Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
| Jo visst är den beggad, men som sagt sprittans nya däck och fälgarna har inte ett märke på sig. Kollade nypris på andra 18 tummare och de börjar ju på ca 16000:-... | |
Soton |
Tycker att BMW har billiga fälgar, 17" får du för 2.400 Billigt med BMW mått mätt... Akta dig för Motorsportfälgarna bara... 7 st fabriksnya BMW på 10 år! Slå det ni... eller ekonomisk idiot, välj själv.. Nr 8 kommer i februari! |
| Jag tyckte detta var ett bra pris med tanke på att nypriset är det dubbla... | |
| Bra pris! Kolla dock att däcken är tillverkade i Europa. | |
| Jo däcken är tillverkade i europa. Läste en himla massa inlägg på gti klubben när jag hade min VR6:a om just detta. Tack ändå:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.