|
|
|
|---|---|
|
funderar på att kanske byta 328 mot en M3 om ekonomin tillåter, men nu är ju våndan om man ska ta en med lilla motorn eller den nyare med större motor. vilka för och nackdelar och problem är det man ska se upp med? | |
|
Hej. Prova och sök, har varit mycket diskution om detta. Mvh//Jonas Min Bil: Länk |
|
|
okej. letade efter en snabb tråd men orkade inte vidare. flesta trådarna handlar om hur snabbt det går att köra ifrån någon annan ;) |
|
|
Tänkte också köpa m3 men de vart Alpina istället, de ångrar ja absolut inte:) //Mattias |
|
|
Hmm Alpina har också flugit genom mina tankar, kanske en B8 Hur är B3 alpinan? |
|
|
B8:an är ju ganska grym, dock säkert inte billig att äga. Jag tror faktiskt att 3.0:an är prisvärdast. Den har sjunkt mycket i pris det sista, finns fortfarande många dyra 3.2:or. Ändå skiljer det inte mycket på dom förutom 6 växlar + lite mer utrustning på 3.2:an. Dock finns det många vrak, flest 3.0:or förmodligen. MVH: Henrik ///M3 |
|
| En välvårdad GT i originalutförande tror jag blir den bästa affären om du tänkt behålla bilen ett tag. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.