|
|
|
|---|---|
|
Vilka kör studenter i år med sina BMW Z3? Jag hade tänkt att köra bror min, har haft ett par stycken varje år som velat åka i mina Z3.or men i år får det räcka med brossan | |
| har för mig att ThaMazrt gör det? | |
|
Masten skall ju köra syrran på förvaringsfacket, jag skall låna ut härven (2,8an) till en kollega för detta syfte. Skall jag själv köra en student skall hon va jäkligt snygg!! ;-) /Caspar |
|
|
Caspar: Brossan min är supersexig ;) Samma krav som mig , jag kör bara fotomodeller, tar betalöt på mitt sätt...nä, nu va jag dum ;) |
|
|
Yatooil: Att Du aldrig säger något som gör att Du märks!! :-) Du får köra brorsan själv, jag föredrar tjejer... /Caspar |
|
| Haha, för sån är jag | |
|
Har haft bilen typ 3 dar innan man skulle köra studenter, 1 iaf. Fast han får nog vara snäll och sitta i sätet orkar inte plocka bort vindskyddet och vill inte riskera att ha sönder nått på nya bilen. |
|
|
Har haft bilen typ 3 dar innan man skulle köra studenter, 1 iaf. Fast han får nog vara snäll och sitta i sätet orkar inte plocka bort vindskyddet och vill inte riskera att ha sönder nått på nya bilen. |
|
|
tat försiktigt bara. hörde på Vinyl i morse att tre tjejer farit av bilen när de suttit uppe på suffletten och föraren haft för hög fart i en kurva. Diverse skall- och kroppsskador som följd. iof inte troligt i en Z..., men det finns ju 3or. Dottern får åka i 635an på tisdag. __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Stämmer bra att jag ska köra syster yster. I början ville hon åka lastbilsflak men när vi fick reda på vad sånt kostar (9000 balubas skulle firman vi kollade med ha för det!!!) fick det bli Z3 istället. Har gjort iordning en särskild "studentskiva" att spela när vi glider runt på stan på eftermiddagen med följande låtar (det är syrran som stått för låtvalet så bespara mig eventuella gliringar :p ) : 1. Gyllene Tider - Det är över nu 2. Alice Cooper - School's out 3. Lena Philipsson - Det gör ont 4. Scorpions - Rock you like a hurricane 5. Europe - The final countdown 6. Da Buzz - Dangerous 7. Magnus Uggla - Kung för en dag 8. Beatles - Help 9. Britney Spears - Stronger 10. Herreys - Diggi loo diggi ley 11. Led Zeppelin - Immigrant song 12. Bryan Adams - Summer of '69 13. Per Gessle - Spegelboll 14. John Travolta - Greased Lightning 15. Gyllene Tider - Juni, juli, augusti 16. Groove Coverage - Poison 17. Gyllene Tider - Sommartider 18. Günther & The Sunshine Girls - Ding dong song 19. Rolling Stones - Satisfaction 20. After Dark - La dolce vita (GAH!) Funderar på att dra över några gamla lakan över stolarna utifall någon idiot skulle få för sig att kasta öl eller liknande på oss, var med om det förra året när jag körde kompisens Pegg 205 GTI på hans student. /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
farsan kör mig imorn.. ska pumpa lite ballonger med Helium imorn bitti också som jag knyter fast i störtbågarna ^^ //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Svebba: Helium vore tufft, vart ska jag få tag på det. Får ringa runt och kolla, bara 6tim till han går ut nu.. Var hos en reklambryå och har ordnat att dom ska trycka hela sidorna på bilen med brossans namn. |
|
Mr Hamann |
Jag ska köra 2 eller 3 stycken som går ut här i stan den 12:e juni. // Mr Hamann |
|
yatooil: fan va sjyst med trycket på sidan... Hur såg det ut?? =) //Svebba - Jag är schnell ! |
|
| Svebba:Såg riktigt snyggt ut, många som pekade och possitiva miner! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.