AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
903

Kommer ni ihåg Jacqueline?

MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Länk

En rak 4:a är som en rak 6:a, fast inte tillräckligt!
Helt fantastiskt om det går att genomföra. *L*
Jag kommer ihåg henne varje gång jag läser om rattfylla, likaså en hel del andra oskylda människor.

Rattfylla borde ha en mycket högre straffgrad, man har tydligt visat att man inte är lämplig att framföra ett motorfordon om man sätter sig bakom ratten efter att man intagit alkohol.

Blir så heligt förbannad när jag läser om vad människors brist av respekt kan ställa till med.

Mvh
Ola Thomasson
BMWCS 5502
Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
Otroligt!!! Hoppas hoppas för hennes skull!!
Bara o vänta och se!! Håller tummarna!

Mvh BJÖRN
Länk

MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Som det ser ut nu så verkar det som om tekniken finns.... det som behöver tas fram är viljan... man vet inte om det är så "lämpligt" att göra det...

"Svårast blir kanske att lära sig leva med ett nytt ansikte efter operationen. Då kanske man lika gärna kan lära sig att leva med ansiktet man fått, säger Peter Rowe, ordförande i det brittiska transplantationssällskapets etiska råd, till The Guardian."

Tycker att det verkar väldigt tråkigt att det finns en överbetald stackare någonstans som sitter någon läderfåtölj och säger något sådant... Klart det blir lättare för henne att leva ett normalt liv med ett nytt ansikte...

En rak 4:a är som en rak 6:a, fast inte tillräckligt!
Hoppas det går bra, håll tummarna allihopa
Han britten där var ju sorglig, det ansikte hon fått är ju borta sedan länge... :-(

Mvh Elvis
gu
3.191
gunnare
X3 35d -15
i3 120Ah -20 (hustruns)
1500 -63
Z3M Roadster -97
F750GS -19
R1200GS -16
R90S -74
701 Enduro -18
CRF250L -14
HVA M24 -46
K1 -90
Får mig att tänka på filmen Face/Off med John Travolta och Nicolas Cage... kan det vara möjligt??

/// Gunnar E.
gunnare: hmm, ja, nu när du säger det... Det är bra konstigt vad dom däringa läkarna kan göra nuförtiden, men om flera läkare i olika delar av världen påstår sig kunna klara det verkar det ju möjligt...
Burberry
Fantastiskt.
fa
255
fabi_no1
Z3 2,8 Coupe -99
kan hon inte få marilyn monroes ansikte? :-) legenden lever på nytt!

*om en människa behärskar allt, är hon inte obehärskad då?*
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.