|
|
|
|---|---|
|
Har mappat och bänkkört min nya motor ikväll och jag är mer än nöjd 782 kusar vrålade den ur sej,så nu kan man åka ut och inte vara rädd för att bli tvåa.Kommer att lägga in bilder+effektkort inom kort.Känns skönt efter två års byggande att den äntligen går. Hellre dö än fega! | |
|
oh nice, grattis kanske man ska säga... men vilken bil var de, 325 ala 3.8tic ? :) Få höra lite mer vad du kör med för prylar etc.. //Robban "Det finns inget jag inte KAN, bara saker jag inte lärt mig än" |
|
|
M5 maskin från -93 med en Holset aggregat,nerkapad scania intercooler, Haltech sprut och tändning, STORA spridare 840cc, enem kammar,+en massa annat!!! de var i korta drag min motor Ska montera ett Zex lustgassystem nu i helgen,så jag får lite pulver i bitarna Hellre dö än fega! |
|
|
vad är det för kaross, e30, e36 ? du har inga bilder på bilen... låter mycket intressant //Robban "Det finns inget jag inte KAN, bara saker jag inte lärt mig än" |
|
|
dra ballen i gruset asså!!! får gratulera till duktigt fina siffror! mer info och bilder nu!=) |
|
|
vill veta vridet! --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.