|
|
|
|---|---|
|
Fick tillbaka bilen i Söndags utav snubben som moddat intercoolern åt mig! Prova ikväll att köra med 0,3 bars laddtryck... J*vlar vilken respons med kkk24:an! Varva aldrig över 4000rpm, med det pinna i väg utav tusan ändå =) Så än så länge har Köhler packningen hållt tätt... hoppas det fortsätter så ;/ Nu ska bara avgassystem sättas på plats, sen blir det inkörning... | |
|
Kör du S60R agget eller? /Robban Länk |
|
| Ja precis... | |
| spännande, vad har du för bultar till toppen? | |
| Vanliga, från Motornord! | |
|
Min packning håller oxå ännu....har ju iofs M50 motor kör me samma agg som dig....laddar bara 0,5 nu ibörjan men lambdamätarn står på max när laddet kommer så den får nog lite för mycke soppa ska se om vi kan lösa det till kvällen så vi kan höja lite ,vet du vad wg på org agget pallar...får sätta pysen i mellan kanske.. /Robban Länk |
|
|
Kul att det funkar för dig med ; ) Vet inte vad wastgaten pallar för!? Men på ett 16t så är det 0,4-0,5 från början... det sitter då på en bil med 240hk... S60R har ju 300hk och borde ladda lite mer! Så 1bar tycker jag det borde hålla igen för!? Men som sagt, det är ju bara sätta en pysventil annars:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.