AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
1.101

Pris lista på G-POWER finns de?

ST
923
ST0FFE
E36 M3
E39 528
G-POWER Supercharger kit E36 M3 EVO II undra lite för skoj skull vad de kostar de kitet ;)
Conversion of modified 6 cyl. G-POWER engine (to be carried out at G-POWER Germany) with 0.65 bar boost pressure, consisting of: Integrated G-POWER supercharger G21 with noiseless run in series strap-drive, G-POWER supercharger case made of high-quality carbon fibre, flow-optimizing air-intake area, G-POWER special aluminium air cooler, optimized boost pipe system (water cooling system with integrated pipe system), special additional control unit (G-POWER G-Tronic) without any intervention into the serial technology for ECU adjustment, G-POWER sport air filter, G-POWER rear logo, G-POWER product label (for interior area).
Included additional equipment: G-POWER floormat set with G-POWER logo of high-quality velour (optional in grey and black). Upon request with G-POWER sport gear lever knob in polished aluminium (free of charge).
Air flow optimizing G-POWER stainless steel rear silencer to reduce the impact-pressure by 30 per cent and torque increase by 15 Nm, G-POWER speedo up to 300 km/h in black and OEM-quality with speed adjustment.
2 years guarantee without any mileage restriction (please refer to guarantee conditions, GTC's). Sequential Manual Transmission.

Technical details:

E36 M3 3.0l
Output: 330 kW (454hp) / 7000 rpm
Max. torque: 480 Nm / 3950 rpm
V-Max: more than 285 km/h, depending on ratio more than 300 km/h
0-100 km/h: approx. 4.8 sec.

Min bil Länk
He
286
Hebbe
Alpina B10 V8 -98
Nr: 256
Tror inte du vill ha pris på det kittet...

Fick en offert på det första kittet.
Det gick loss på ca: 107 000 utan montering.
Och dom rekommenderade deras avgassys för optimal prestanda å det gick loss på ytlligare ca 17 000:-

Och gissningsvis så är evo II kitett betydligt dyrare..

Mvh Hebbe
Tr
644
Tryggvesson
420i Gran Coupé -16
Alpina B6 3.5 -89
316i touring -94
335i -89
325i -88
323i -79
Som sagt G-Power är dyrt, men det är bra grejor har själv ett G-Power avgassystem på min bil. Hör med Jarls Bilservice Länk dom säljer G-Power, där fick jag hjälp med prisuppgifter.

/Erik - BMW CS #05162
"My car got the famous G-Power deeptone"
ST
923
ST0FFE
E36 M3
E39 528
okej tänkte mest kolla vad dom hade för priser.. bästa brukar ju vara att köpa kit! men de verkar fan inte så på kompressor godis!

Min bil Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.