|
|
|
|---|---|
|
G-POWER Supercharger kit E36 M3 EVO II undra lite för skoj skull vad de kostar de kitet ;) Conversion of modified 6 cyl. G-POWER engine (to be carried out at G-POWER Germany) with 0.65 bar boost pressure, consisting of: Integrated G-POWER supercharger G21 with noiseless run in series strap-drive, G-POWER supercharger case made of high-quality carbon fibre, flow-optimizing air-intake area, G-POWER special aluminium air cooler, optimized boost pipe system (water cooling system with integrated pipe system), special additional control unit (G-POWER G-Tronic) without any intervention into the serial technology for ECU adjustment, G-POWER sport air filter, G-POWER rear logo, G-POWER product label (for interior area). Included additional equipment: G-POWER floormat set with G-POWER logo of high-quality velour (optional in grey and black). Upon request with G-POWER sport gear lever knob in polished aluminium (free of charge). Air flow optimizing G-POWER stainless steel rear silencer to reduce the impact-pressure by 30 per cent and torque increase by 15 Nm, G-POWER speedo up to 300 km/h in black and OEM-quality with speed adjustment. 2 years guarantee without any mileage restriction (please refer to guarantee conditions, GTC's). Sequential Manual Transmission. Technical details: E36 M3 3.0l Output: 330 kW (454hp) / 7000 rpm Max. torque: 480 Nm / 3950 rpm V-Max: more than 285 km/h, depending on ratio more than 300 km/h 0-100 km/h: approx. 4.8 sec. Min bil Länk | |
|
Tror inte du vill ha pris på det kittet... Fick en offert på det första kittet. Det gick loss på ca: 107 000 utan montering. Och dom rekommenderade deras avgassys för optimal prestanda å det gick loss på ytlligare ca 17 000:- Och gissningsvis så är evo II kitett betydligt dyrare.. Mvh Hebbe |
|
|
Som sagt G-Power är dyrt, men det är bra grejor har själv ett G-Power avgassystem på min bil. Hör med Jarls Bilservice Länk dom säljer G-Power, där fick jag hjälp med prisuppgifter. /Erik - BMW CS #05162 "My car got the famous G-Power deeptone" |
|
|
okej tänkte mest kolla vad dom hade för priser.. bästa brukar ju vara att köpa kit! men de verkar fan inte så på kompressor godis! Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.