|
|
|
|---|---|
|
Har pratat lite med dom som ordnar träffen. Konbanan blr en snabb bana i år och det är inte risk för att köra sönder nå tidtagningsutrustning. Det ska inte heller vara så svårkört om man har en turbobil heller, kan det bli en turbobil som vinner konbanan i år?????? Villka är det som tänker dyka upp?? MR Autoglym | |
|
Jag kommer så klart! (Om ni får ordning på min koppling innan dess!) Ska du köra eller ska skylla på att bilen är oskattad och oförsäkrad då också?! Mvh Abbe Länk |
|
| Synd att man är i Namibia då på semester, annars hade jag kommit upp och slängt några varv på konbanan! | |
|
Kommer i E32an i år så får vi se hur många koner som står kvar sen=) mvh/trucker Länk Länk NY |
|
|
Var i Gävle är träffen och vad kostar det att ta en sväng runt kon-banan? om man får göra det med en seg 328... Mvh Stefan |
|
|
Här kan du läsa mera Länk mvh/trucker Länk Länk NY |
|
|
Abbe: Hahahah här gassar man endå!!! Vågar du ställa upp i en duell??? våra mekaniker ska nog få till din koppling. MR Autoglym |
|
|
Jag ställer upp, om inte du bangar! Konstigt nog så är kopplingen halv bra nu, ska lämna in den igen för att få huvudcylindern byttckså, sen bör den fungera som den ska. Mvh Abbe Länk |
|
Grusse |
Mr Autoglym, har du ordning på din bil så att du kan vara med på träffen? |
|
Abbe: Har jag nånsin bangat förut????? :) Blev det inte bra med kopplingen??? Grusse: Recaro spg stolen och Yokohama A032 är monterad :) så nu är det bara att gasa som en tok hahaha Men visst är det mycket mera som man skulle vilja göra innan träffen! Men du vet ju hur det är med tiden, dygnet har bara 24timmar :( Villken bil kommer du med i år då??? MR Autoglym |
|
Grusse |
Låter bra det, det ska gasas lite :) Kommer i Daytonavioletta M3:an om jag hinner få den besiktigad, måste försöka få en tid :/ |
|
Har väl planerat att åka upp med Tobias här på forumet. Blir troligtvis med C1:an. Skulle tippa på att det blir mkt filming och kort=) Fler som ska från stockholm? Mvh David Bilen: Länk |
|
|
Nja! Den blev lite bättre men inte bra! Ska lämna in den på fredag för byte av huvud kopplingscylindern, då borde den bli bra annars vet jag fan inte vad jag ska göra! Grusse, hur långt har du kommit med den henna röda? Mvh Abbe Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.