|
|
|
|---|---|
|
hej någon som har koll på vad som går att göra med en 2002 årsmodel 74 hur myket går att plocka ut ur en sådan maskin hade tänkt mig ett turbo bygge. eller fins det någon anna maskin som e ganaska lätt att stoppa i, var hitar man delar alla tips e välkomna. mvh michael | |
|
Tips: Titta på 02-sektionen på www.bmwcs.com. deras "02-tavla" är kanon om man kör 02. /Otto |
|
| tackar | |
tn |
jag har en 1974 års turbo motor i en 520 i 74!!! T16 Dubbla Delortor ..Har ej vart ut å kört!! kopplar lite turbo å varvräknare mm .. Men allt talar för en rätt så lyckad vår turbo konvertering.:)Typ snik 70 tal:/ Har bild på en annan turbo med grenrör till en M10 motor...!!! :) |
tn |
LÄNK :)Länk |
tn |
LÄNK :)Länk |
|
var fick du tag på motorn, vad kostar en sådan, vx låda vad för någon , hur mycket häst får man ut ur en sådan motor tacksam för alla tips mvh michael |
|
|
michael: om du är intresserad så har jag en halvfärdig motor liggandes. Den sitter i en 02a årsmodell 69 tror jag att det är. turbobreddning med plastskärmar, i fram. Blocket är borrat till 2,2L dubbla dellortos turbo från en SAAB mm mm. Z MMM Coupe |
|
|
låter itrisant vad e kvar att göra vad handlar det om för pengar . maila mej cossi_michael@hotmail.com mvh michael |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.