AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
569

Värdering E-65

Jag har börjat snegla åt en E-65a.Vad ligger dom i för ett prisspann,krav maxutrustad(Navi-TV,skinn klimat ja allt tänkbart)och en 745ia
Hej!
Handla i tyskland el sverige? Lang el vanlig?
Max utr. innebär nog lang,kyl,keylessaccess,active cruice control,dvd bak osv. Har aldrig sett en E65 utan tex. navi,tv,klimat,skinn...
(Kort version.)
Ang. priserna i tyskland, 350 000kr-400 000kr får du en långmilare sen bär det uppåt. Kan hitta "ok" utr. för en 480 000kr hos en aukt. bmw handlare.
I Sv ligger d runt 500 000-700 000kr beroende på miltal. Var så sent som idag och tittade in två st E65 hos bmw i solna. Undrar om inte det är bekvämare och handla E65 i sv med tanke på priserna om man bortser från utbudet.

(Lång version)
Börjar runt en halvmille och har då ofta bättre utr. än kort versionen.
Runt 600 000kr bör man hitta en fin sådan hos en aukt. handlare.
Har ej hittat någon i sv och endast sett en "live" som tillhörde säpo. Finns en orientblå 760Li också har jag för mig.

Lycka till med letandet.

Ny bild 16april-
Länk
Hej och tack för ditt svar.Jag vill nog ha en kort version med lite mil.Denna borde väl ligga rätt hyfsat i pris? Länk
Relativt många mil för en -02a fast iof inget som stör.Tyckte att det såg riktigt snygg ut.
Hej!
Priset låter väl rätt, skulle väl gissa på 430-470 000kr beroende på utr. sv såld/import/import aukt/utr osv.

Ändå svårt att värdera E65 iom. att jag inte vet vad d säljs för. Är en rätt udda bil om man säger så.

Men måste ha mer info...
Är bilen Sv såld? När går isåfall nybilsgarantin ut?
Gratis service har väl redan gått ut...
Komplett utr. lista?

Finns en Sv såld långmilare hos Paulssons Bil i helsingborg (Aukt) för 439 000kr, har gått ca 8000mil. Har det nödvändigaste i utr. som navi,pdc,tel,el me minne, dock ingen kyl. Nu har jag ingen aning om det ingår komfortstolar i minnes paketet men det kanske du vet? Fläktar i stolarna måste ändå ingå i komfortstolarna som den på börsen har.

Färgen "stengrönt" är en rätt udda färg som säkerligen blir lite svårsålt i framtiden men personligen så tycker jag att det är väldigt fin.

Ny bild 16april-
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.