AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
726

När kommer nya 7 serien?

Har hört att det kommer en uppdaterad 7 serie, hur stor skillnad mot den som finns idag? Är det bara lampor så det går bygga om?

När kommer en helt ny kaross?

Qvarnis
det skulle komma en facelift 2004 men det tycks inte bli nåt....en ny model borde väl komma 2007-2008

ps:är du qvarnis som har den där snygga porschen och m5:an
Tack för infon. Någon som vet mera?

Ja det är jag. Kul att du gillar bilarna.

MVH/ Qvarnis
Det senaste jag läste var att faceliften skulle komma slutet av detta år eller början på nästa. Jag tror inte BMW vill släppa faceliften allt för tidigt med tanke på ägarna till bilarna samt att den faktiskt bara har funnits i ca 2 1/2 år.
qvarnis...ingen orsak...ska e65 bli ditt nya projekt eller
Bmw har gjort officiella pressutalanden om att en facelift på E65 är på gång, så att den kommer är en självklarhet.
De sista jag läste var även det i slutet på detta året.

Var God att söka innan du frågar!
Länk
Någon som vet vad faceliften består i, om det går att byta gammalt mot nytt?

Qvarnis
li
1.959
liste
535i -89
Det jag har hört ska skilja visuellt är huv, fram- och bakskärmar, stötfångare fram och bak, baklucka samt fram- och bakljus. Huruvida det stämmer till 100% låter jag vara osagt.

Det mesta lär säkert gå alldeles utmärkt att byta, även om det nog inte är billigt - det som spontant ställer till lite krångel är väl bakskärmarna, men det tror jag inte är något större problem för dig, Q? :)
Här finns lite info(spekulationer) om vad som är nytt samt någon bild på facelift e65 Länk
Tyvärr på tyska dock.
Jag skulle tro att detta inte är särskilt långt ifrån verkligheten, men de återstår och se.

Var God att söka innan du frågar!
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.