|
|
|
|---|---|
|
Vibrationer i ratt som INTE beror på obalanserade däck eller skeva skivor, vad kan det vara? Länkarmarna? Det är väl ett vanligt fel på E36:an? Är länkarmar samma sak som spindelleder? Jag är urkass på framvagnsdetaljer... Om det är länkarmarna kan det väl knappast vara nån match att byta själv? Tacksam för svar! | |
|
Sannolikt främre länkarmar. Det finns gott om experter här, som kan ge dig svar, men pröva "sök inlägg" också. Skriv "länkarmar" och du har läsning fram till midsommar. |
|
|
tjena. ja har vibbar i min med o de e inte däcken o inte skivorna... kom fram till att det var styrlederna. även bytt spindelleder, blev lite bättre. styrleder kostar hos bmw ca 550:-/st |
|
| Kan någon ge mig en kort briefing om vad som sitter var i framvagnen? Jag antar att styrlederna sitter mellan såtngen-som-går-genom-servocylindern (som jag inte har en aning om vad den heter) och navet på respektive framhjul. Var kommer spindelleden in i bilden? Den sitter väl också i regionerna kring navet? | |
|
Slitna däck, orunda däck ? "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.