AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.196

Lastgaller till BMW E46 Touring

ga
38
garpenrud
BMW F31 330d Msport
Nån som vet vart man kan köpa ett lastgaller till en e46 touring? Pirat... original kostar 4800!?!?
33
Märra
e46 touring
hmm dum fråga nu kanske.. men duger inte last nätet som sitter i orginal?

ga
38
garpenrud
BMW F31 330d Msport
det är ju som så att det lastgallret som sitter original sitter i samma enhet som insynsskyddet.. och tar helt sonika för mycket plats för att jag ska få in både hund och barnvagn.. =)
33
Märra
e46 touring
hehe ja det förstår jag.. Jag provade att lyfta i våran barnvagn i bilen (e46 touring) för ett par dagar sen och det var verkligen precis.. Fick ställa den på sidan för att få in den, och då var det max ett par cm till godo... så ska du oxo få in hund så kan jag förstå att du behöver all plats =)

ga
38
garpenrud
BMW F31 330d Msport
jo..känns lite trökigt bara.. kört audi a4 i alla år.. har en a4 avant -02 nu.. som jag ska sälja.. har precis beställt min nya bmw sa till säljaren "ja just det ja.. ett sånt där lastgaller också" han flina lite och berätta att det kostar 4500:- ! jag trodde han skojade.. till audin kostade det 800:- lite skillnad.. därför jag tänker, måste finnas nått jävla pirat bolag som har kommit på att göra billigare..
so
73
sonny
328 -00 Touring
Trist, men sant... verkligen dyrt. Anledningen till att det är så dyrt är att lastgallret sitter i ett paket med ett nytt insynsskydd.
Har själv letat efter ett pirat men inte hittat.

/S
ga
38
garpenrud
BMW F31 330d Msport
är det tillsammans med insynsskydd? då vill jag inte ens ha skiten hehe.. jag vill ha ett vanligt jävla galler i stål.. =)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.