|
|
|
|---|---|
|
Nu har jag äntligen fått igång turbon efter alla motgångar man kan ha. har mappat lite idag och den går riktigt hyffsat. Har nu tomgång med smt6=) Laddar för tillfället 1.1bar. En grej som jag såg idag är att varvtals regulatorn har sluta funka så jag var upp i säkert 7500-8000varv då jag ritade lite på 1:an. Så, nu har man fått skriva av sej lite! Hoppas nu bara bilen håller ihop! Blanka däck AB | |
| Jag hoppas med att den håller så vi kan testa våra bilar mot varandra.. Plockade lös prospark boxen och tändspolen i kväll, ska åka till Nisse larsson imorrn och kolla upp dom.. Så kanske till helgan att vi kan prova lite.. Ta det nu lungt så att bilen håller till nästa tävling på långnäs.. | |
|
Stort grattis.... Allt mera trådar om alla som blir klara nu, jag känner mig stressad och gigantiskt avundsjuk hehe=) Som till alla andra.....FILM...FILM.... |
|
|
Srevas: Det blir nog bra det. bara du få byta blockpackning i m30 spikmotorn så=) Kommer då typ å ha slut däck snart=) Inte tråkigt att åka å krita på 2:an=) Ripper: Tackar! Jå...du ska känna dej stressad=)! Jag var uppe och skruvade typ 45timmar i sträck innan en dag på strippen men det ville sej inte tyvärr! Bilder och filmer kommer att komma upp på våran sida www.mpower.se inom kort! Blanka däck AB |
|
|
Förlåt! www.mturbo.se ska det vara! =) Blanka däck AB |
|
| ck3: motorrecept? | |
|
Planat och oringat block, oljekylda kolvar, originalkolvar svarvade plana, 320 topp som är planad och oringad, lite lätt portad av mej själv, upptagna förbränningsrum (Som på b25 typ) med 325 ventiler och nya styrningar , dr. shrick 284g , smt6 med mapsensor, 6st 440cc extraspridare, stadigare tryckplatta och lamell, triggerhjul omfräst för att backa tändningen mer. Det va väl typ det mesta! Blanka däck AB |
|
|
Hemsmitt grenrör, Holset aggregat och Audi WG kan väl tilläggas. If you can´t drift it - ditch it! |
|
|
Jo det kan det=) Blanka däck AB |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.