AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
1.582

1-serien med nya karosstyper

Länk
sen klickar ni på bmw 1-serie så kan ni bläddra och se mer bilder..
själv tycker jag att alla ser lovande ut speciellt coupen och touringen men sedanen ser hemsk ut
kolla på den bmw -artikeln under....det finns massor med fina datorgjorda bilder...z2:an såg ganska bra ut
är det ingen som har nån åsikt
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Kan bara instämma! Touringen och Coupen ser riktigt bra ut och kommer säkert sälja som smör! Jag vet iaf en som kommer kika på en 1-serie Touring -06! =D

Z2:an vore en riktigt rolig bil.. men å andra sidan även överflödig! Speciellt då Z4:an ändå kom med mindre motorer.. så en Z2:a med 4:er väl ingen direk hit! Trots roligt att se nya design idéer!

__
M5 Touring, You wish! I do actually!
/JB
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
instämmer här med.
Riktigt lovande, förutom sedanen som nog var en av de fulaste jag sett..
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Snygga bilder. Hur äkta är de? Håller med om att sedanen inte är hundra, men små sedaner blir sällan det. Vem minns inte Ford Orion? :-P
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Coupen ser riktigt bra ut!

"Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris"

th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Tretretti: Samma bilder finns med i en svensk tidning... Har för mig det var Tekinkensvärld eller AMS... men minns inte säkert! Det dser iaf ut att vara äkta bilar och inte nått data gjort! Hoppas bara de skippar Sedanen! För den såg inte snygg ut!

__
/JB
den finns i mas och aftonbladet
ams ska det stå
fa
255
fabi_no1
Z3 2,8 Coupe -99
förhoppningsvis ser sedanen lite bättre ut när baklysen inte är maskerade. men den var inte vacker.

*om en människa behärskar allt, är hon inte obehärskad då?*
det som gör att den är ful är att det bara ser ut som dom satt på en häck..hade dem vinklat den bakre stolpen lite hade det varit snyggare
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Baxa ner några Sexor i de dära nu och sätt en vettig prislapp så jag kan börja spara då bara!! =) 2006 el 2007 beräknades Touringen komma så man har ju lite tid på sig!

__
/JB
priset blir nog samma som dagens 3:a
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.