AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
589

Elgardin....

Gr
624
Greger
535 -89
518i -87
ska montera elektrisk solskyddsgardin i bakrutan. När jag tittar i instruktinonsboken till bilen så verkar knappen sitta till höger om det lilla bakre förvaringsfacket i konsolen mellan stolarna. Men i min bil så är förvaringsfacket nästan lika brett som konsolen så knappen får inte plats bredvid det. Var sitter era knappar??.....
kan ju tänkas att dom har en lite annorlunda konsol, har du frisklufts utblås i bakkant med cigguttag och sådant eller?

Gr
624
Greger
535 -89
518i -87
yepp..har friskluftsutblås och cigguttag, men det finns det på bilden i instruktionsboken oxå. Ser ut på bilden som om det skulle kunna vara en liten insats som man sätter i det befintliga förvaringsfacket som gör att man får ett litet mindre förvaringsfack och en plats för tryckknappen....bara en liten egen teori...nån som vet?
Ma
46
Marcus_H
530iA -93
Har elektrisk solgardin i min bil, som du skrev så är förvaringsfacket smalare och knappen sitter till höger om facket, ej någon insats som gör det smalare.....

/ Marcus
Gr
624
Greger
535 -89
518i -87
rackarns...då får jag väl försöka nosa upp en sådan konsol då...eller sätta knappen någon annanstans.
>>>>>>>>Marcus_H....vet du var reläet sitter till gardinen?..och vilket nummer det har??
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.