|
|
|
|---|---|
| ska montera elektrisk solskyddsgardin i bakrutan. När jag tittar i instruktinonsboken till bilen så verkar knappen sitta till höger om det lilla bakre förvaringsfacket i konsolen mellan stolarna. Men i min bil så är förvaringsfacket nästan lika brett som konsolen så knappen får inte plats bredvid det. Var sitter era knappar??..... | |
|
kan ju tänkas att dom har en lite annorlunda konsol, har du frisklufts utblås i bakkant med cigguttag och sådant eller? |
|
| yepp..har friskluftsutblås och cigguttag, men det finns det på bilden i instruktionsboken oxå. Ser ut på bilden som om det skulle kunna vara en liten insats som man sätter i det befintliga förvaringsfacket som gör att man får ett litet mindre förvaringsfack och en plats för tryckknappen....bara en liten egen teori...nån som vet? | |
|
Har elektrisk solgardin i min bil, som du skrev så är förvaringsfacket smalare och knappen sitter till höger om facket, ej någon insats som gör det smalare..... / Marcus |
|
|
rackarns...då får jag väl försöka nosa upp en sådan konsol då...eller sätta knappen någon annanstans. >>>>>>>>Marcus_H....vet du var reläet sitter till gardinen?..och vilket nummer det har?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.